Hele gekke theorie als het mij vraagt maar ok. Wat hun redenen ook zijn, dit lijkt me niet de meest logische.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nee. Incels zijn meestal linkse mannen die vroeger vaak zijn afgewezen door vrouwen.
Daarom stemmen ze nu op linkse partijen die Nederland vol willen pompen met asielzoekers zodat vrouwen niet meer veilig over straat kunnen.
Als wraak.
Hans Teeuwen heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Welnee, die wauwelen altijd met die linkse meiskes mee in de hoop dat ze dan in het broekje mogen (wat natuurlijk niet gaat gebeuren vervolgens).
Exact.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:48 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft gewoon gelijk.
Mijn naam is Pete Hegseth en ik onderschrijf deze mening.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij zijn incels vooral linkse mannetjes door een te laag testosteronniveau. Daardoor kunnen ze niet voor zichzelf zorgen dus links, en hierdoor kunnen ze ook geen juffie fixen dus incel.
Ach, gut. Dan heb je vast een hoop voorbeelden van extreemlinkse Incels in de aanbieding?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prima, dan ontstijgen we dit niveau niet en gaan we door op de tour rechts is stom trust me bro, zoals we gewend zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, gut. Dan heb je vast een hoop voorbeelden van extreemlinkse Intels in de aanbieding?
Dit gaat natuurlijk wel wat stappen verder dan wannabe-balletjes die bitterballen vreten. Ofwel, kan je je theorie wat verder toelichten?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat dit bij partijen zoals de VVD niet heel anders is. Al die jongeren politieke typetjes zijn van die koorknaapjes.
Bij sommige posts denk ik echt, ga eens naar buiten en kom in contact met de echte wereld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Nee. Incels zijn meestal linkse mannen die vroeger vaak zijn afgewezen door vrouwen.
Daarom stemmen ze nu op linkse partijen die Nederland vol willen pompen met asielzoekers zodat vrouwen niet meer veilig over straat kunnen.
Als wraak.
Ok. Interessant idee, kan je dat ook wat verder onderbouwen met Nederlandse praktijkvoorbeelden?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij zijn incels vooral linkse mannetjes door een te laag testosteronniveau. Daardoor kunnen ze niet voor zichzelf zorgen dus links, en hierdoor kunnen ze ook geen juffie fixen dus incel.
Ik kijk wel uit. Weinig zin om te worden neergestokenquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:04 schreef Momo het volgende:
ga eens naar buiten en kom in contact met de echte wereld.
Dus nu moet ik met een triviaal grote hoop voorbeelden komen om jouw stelling te ontkrachtigen? Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, gut. Dan heb je vast een hoop voorbeelden van extreemlinkse Incels in de aanbieding?
Kom maar met een hoop tegenvoorbeelden dan kijken we verder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok. Interessant idee, kan je dat ook wat verder onderbouwen met Nederlandse praktijkvoorbeelden?
Ja want dat er zowel aan het linkse als rechtse spectrum teveel idioten rondlopen maakt het natuurlijk erg verwarrend voor velen. Stel je eens voor dat het voor de verandering niet het een of het ander isquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prima, dan ontstijgen we dit niveau niet en gaan we door op de tour rechts is stom trust me bro, zoals we gewend zijn.
Maar dat is precies wat ik van meet af aan stel mijn beste.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want dat er zowel aan het linkse als rechtse spectrum teveel idioten rondlopen maakt het natuurlijk erg verwarrend voor velen. Stel je eens voor dat het voor de verandering niet het een of het ander is
In dat geval heb ik inderdaad jouw figuurlijke rug. Jouw letterlijke rug sla ik over als dat oke isquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat ik van meet af aan stel mijn beste.![]()
Fijn dat je mijn rug hebt.
Vooruit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In dat geval heb ik inderdaad jouw figuurlijke rug. Jouw letterlijke rug sla ik over als dat oke is
Haha, zie de base van meneer Tate, zit weinig links bij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Als wraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |