SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In de supermarkt is watermeloen ook veruit favoriet bij de Nederlandse consument. Deze soort is goed voor 51% van de totale meloenenverkoop. Daarna volgen Galia met 32% en Cantaloupe met 13%.
https://www.agriholland.nl/nieuws/275047/
Watermeloen en mocht jij anders beweren dan praat ik niet meer met jequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:18 schreef Kreator het volgende:
Stel je partner vraagt of je naar de supermarkt wil om meloen te halen.
Welke meloen? Specifiek antwoord: gewoon normale meloen.
Welke soort haal je dan?
Mijn vrouw en ik hebben hierover een meningsverschil.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Had ik ook maar een vrouw met meloenen.
SPOILER: ajbOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
Kwestie van smaak uiteraard. Ik vind de structuur van watermeloen niet echt fijn, en de smaak vind ik ook maar matig. Galia daarentegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Alle andere meloenen zijn te hard, watermeloen 'smelt' in je mond en het is een perfecte dorstlesser.
Ik wel dus. Smaken verschillen inderdaad. Alle andere meloensoorten vind ik gewoon te hard en te droog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwestie van smaak uiteraard. Ik vind de structuur van watermeloen niet echt fijn, en de smaak vind ik ook maar matig. Galia daarentegen
De meeste Nederlanders kopen hun watermeloen in de supermarkt. Een lekkere watermeloen haal je bij de Turk. En dan geen ronde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwestie van smaak uiteraard. Ik vind de structuur van watermeloen niet echt fijn, en de smaak vind ik ook maar matig. Galia daarentegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |