SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:04 schreef Solotovski het volgende:
Ja, KLB floreert onder capuHet forum floreert dankzij capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juich hier
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
Wat is hier nou weer hypocriet aan. @capuchon_jongen heb ik altijd als vriend beschouwd. Een van de tofste users en de allerbeste mod die het op FOK geeft.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Even ter nuancering van wat ik denk:
- Het viel me op dat je posts soms Vlaamse woorden bevat, terwijl je zelf zegt Nederlander te zijn. De ergste was dat je een topic aanmaakte met het woord Frituur. In Nederland heet zoiets een snackbar.
- De tijdlijn klopt niet. Je zegt zelf in Spanje te wonen, maar als ik kijk naar wat je schrijft over Nederland, moet je haast wel in Nederland wonen, over actuele onderwerpen, zoals op de weg. Ik kon het niet rijmen, of je moet heel veel geld hebben dat je iedere week op en neer vliegt.
- In een topic gaf je aan om graag mod te worden en je werd toegejuicht door meerder admins en mods. Het leek me maar een kleine stap, maar je werd het niet. Er is maar één verklaring: je was het al.
- Je nickname. Ik herinner me dat Capuchon eens had over een broodje hete kip. Tijdje geleden alweer. Maar bij mij viel wel het kwartje.
Je had berichten (R&P?) waarin je vertelde over je moeilijkheden. Daarin liet je jezelf zien. En ik heb het echt met je te doen. Je liet echt een blik in je eigen ziel zien. Respect! Ik leef daarin echt me je mee en ik voel met je mee.
Maar de rest, ik denk dat het puur voor de show is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |