En ze hebben een eigen pieper, de 'innovator' die al wat hoger in de natuurlijke suikers zit. Dan wordt er nog meer suiker aan toegevoegd in hun extra's mix om het nog verslavender te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:53 schreef n__n het volgende:
[..]
"Toch laat je die niet zien."
Wel eens bedacht om zelf even iets op te zoeken? Nu is het vooral "je levert geen bewijs dus nu heb ik gelijk", terwijl elke halve zool de ingrediėnten binnen een paar seconde kan verifiėren. Vooruit, omdat het voor jou zo'n uitdaging is:
Franse Frietjes
Aardappelen, niet-gehydrogeneerde plantaardige olie (high oleic zonnebloemolie, zonnebloemolie, koolzaadolie, high oleic koolzaadolie), (stabilisator) dinatriumdifosfaat, dextrose. Onze Franse Frietjes worden gezouten met JOZO zout: puur zout met jodium (Zout (NaCl), jodium, antiklontermiddelen (E504, E535)).
Bron: https://www.mcdonalds.com(...)0203-item-9dc886373b
Dat is heel wat anders dan de frietjes van zelf geschilde aardappelen, gefrituurd in ossewit (met hooguit een anti-schuimmiddel toegevoegd). Maar dat kun je vast ook niet bedenken.
Klopt. Maar daar ging de reactie waar ik op reageerde helemaal niet over.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar niet om het gewicht van een voedingsmiddel aan te geven om te verhullen dat het lichter is gemaakt.
Dat 500 g suiker opeens 1 lb suiker is
Maar het onderwerp wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging de reactie waar ik op reageerde helemaal niet over.
Omdat een Britse Mars 40 gram weegt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:48 schreef leolinedance het volgende:
Hoe is 62,5 gram 1.5x zo veel als 51 gram?
Die van je zusje groeien nog veel sneller: passen nu al niet meer in mijn handen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
De tieten van mijn moeder zijn juist zwaarder geworden vergeleken met 35 jaar geleden.
Ik gok wel minimaal 3x.
Kun je nagaan, en dan is ze nog niet eens 18 geworden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die van je zusje groeien nog veel sneller: passen nu al niet meer in mijn handen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |