Vraag als in "vraag en aanbod". Niet als in "het stellen van een vraag".quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak hoor je consumenten wel niet vragen of ze alsjeblieft een product met kleinere inhoud voor een hogere prijs mogen kopen?
Straks eens kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij AH verkopen ze sinds een tijdje deze (Spaanse) chips, waaronder paprika. Die zijn echt goed te doen. Ook de naturel chips met zeezout van dit merk zijn lekker
"Laten we dit op een dienblad leggen."quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Steve![]()
Rantsoenen van een eeuw geleden smikkelen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Prijs valt niet tegenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij AH verkopen ze sinds een tijdje deze (Spaanse) chips, waaronder paprika. Die zijn echt goed te doen. Ook de naturel chips met zeezout van dit merk zijn lekker
Dat geklaag van consumenten word je ook wel een beetje simpel van. Dan koop je die kleinere Mars toch lekker niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd dat slappe geouwehoer van de corporate wereld. Volgens mij geloven ze het zelf ook nog eens echt.
De concurrenten, snickers, milky way etc. zullen ongetwijfeld ook hun repen kleiner en duurder gemaakt hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat geklaag van consumenten word je ook wel een beetje simpel van. Dan koop je die kleinere Mars toch lekker niet.
Doe ik ook niet. Ik ga GTA 6 ook niet kopen dus ik hoef niet te klagen over een downloadcode.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat geklaag van consumenten word je ook wel een beetje simpel van. Dan koop je die kleinere Mars toch lekker niet.
¤15,27/kg, croky chips kost ¤17,90/kgquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:53 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
2,29 per zak van 150 gram, dus dat is best goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
Maar heb je ook enig idee waarom dat is?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:58 schreef Discombobulate het volgende:
Vroeger was alles beter. Bijvoorbeeld chips. Dat is nu ook allemaal bagger.
Ik geef de mars door de instituties de schuld.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
maar dit is hoe kapitalisme werkt jongens en meiden.
kunnen we wel allemaal verbaasd over doen.
Ik denk ook wel omdat het toen een traktatie was ...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:09 schreef n__n het volgende:
[..]
Maar heb je ook enig idee waarom dat is?
Minder zout en minder vet. Ook andere soorten vetten, veel meer plantaardig. Bak maar eens patat in ossenwit en je proeft het verschil gelijk tegen plantaardige olie.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:09 schreef n__n het volgende:
[..]
Maar heb je ook enig idee waarom dat is?
als het maar van de NOS is dan mag je hier schaamteloos mis/desinformatie quoten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak hoor je consumenten wel niet vragen of ze alsjeblieft een product met kleinere inhoud voor een hogere prijs mogen kopen?
Veel lekkerderquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Minder zout en minder vet. Ook andere soorten vetten, veel meer plantaardig. Bak maar eens patat in ossenwit en je proeft het verschil gelijk tegen plantaardige olie.
Dit is geil!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
De tieten van mijn moeder zijn juist zwaarder geworden vergeleken met 35 jaar geleden.
Ik gok wel minimaal 3x.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:03 schreef EvilSkittle het volgende:
Eet m’n mars!Tijdens Troefcall?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Nog wel ingeleverd #statiegeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:04 schreef -Hakuna- het volgende:
Vorig jaar had mijn vriendin bij het opruimen van de berging van een overleden medebewoner in ons complex een nieuw verzegelde six pack Coca cola 1,5 liter flessen gevonden, het zag er buiten wat stoffigheid allemaal best goed uit. maar er viel mij toch iets op, bij de doppen, deze waren iets opgebold en de datum stond iets van 07 2009.
Uit nieuwsgierigheid toch maar eens een fles geopend, en het leek wel motorolie geworden, met een teer achtige substantie op de bodem.
Toch maar goed dat we er niet van gedronken hadden, ben zelf normaal een ''die hard'' hierin, maar in dit geval even niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |