abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:29:27 #1
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8751063
Als mijn hondje weer zo lomp loopt te doen op straat.....b.v. met zijn achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......je schaamt je echt zo erg als er iemand voorbij komt...... (maar in mezelf lig ik aan de andere kant ook weer helemaal dubbel!!!)

Of als ik met de hond van mijn broer over straat loopt en hij trekt zo hard aan de riem dat ik zowat op m'n bek pleur op een druk kruispunt!!

I don't care.....
pi_8751072
dat heb ik nou met me moeder
pi_8751079
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:29 schreef sabyne het volgende:
Als mijn hondje weer zo lomp loopt te doen op straat.....b.v. met zijn achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......je schaamt je echt zo erg als er iemand voorbij komt...... (maar in mezelf lig ik aan de andere kant ook weer helemaal dubbel!!!)
OMG ...
bizar beest ...
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:30:24 #4
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8751081
Ik schaam me altijd voor m'n hond, omdat dat beest zo bijdehand is voor zo'n klein mormeltje...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:30:45 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8751091
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef Markster het volgende:
Laat je moeder er maar niet achter komen....
pi_8751096
quote:
Wat, dat ze met haar achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......??
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:31:04 #7
46610 Bashir
It never hurts to help !!
pi_8751099
quote:
lol
pi_8751102
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Laat je moeder er maar niet achter komen....

me moeder komt nooit op internet
pi_8751111
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef TechnoHead het volgende:

[..]

Wat, dat ze met haar achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......??

hahaha
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:31:51 #10
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8751120
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:31 schreef Markster het volgende:

[..]

me moeder komt nooit op internet

Denk jij
pi_8751140
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:31 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Denk jij

ja
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:33:12 #12
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8751144
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:29 schreef sabyne het volgende:

Weet je wel zeker dat dat een hond is????

Of als ik met de hond van mijn broer over straat loopt en hij trekt zo hard aan de riem dat ik zowat op m'n bek pleur op een druk kruispunt!!

Ik raad je aan om eens spieren te gaan kweken, want door een hond meegetrokken worden is iets waar je je diep voor moet schamen!!!!!

Je hoeft je niet te schamen hoor... had ff niet in de gaten dat je een vrouw was...

* dJ-Zcore let niet zo op usernames ensow

pi_8751232
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:33 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te schamen hoor... had ff niet in de gaten dat je een vrouw was...

pi_8751269
Nee, ik heb de mijne heel goed opgevoed

Even serieus:

Af en toe wel ja!
Ze kunnen ook altijd dingen op precies het verkeerde moment doen ensow

pi_8751318
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee, ik heb de mijne heel goed opgevoed

Even serieus:

Af en toe wel ja!
Ze kunnen ook altijd dingen op precies het verkeerde moment doen ensow

Lekker ranzig en geurig lopen schijten b.v., als er net een leuke bekende langsloopt
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:40:39 #16
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8751342
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:33 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

En bovendien is het een joekel van een Mechelse Herder......als je dan op straat loopt te sms-en met aan de andere hand een hond aan de riem die een onverwachtse run wilt maken omdat ie een kilometer verderop een kat ziet.....dan ga je
I don't care.....
pi_8751419
Ik zou me eerder schamen voor mijn hond als ie tegen mensen aan zit te rijden. Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
peace
pi_8751475
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:39 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Lekker ranzig en geurig lopen schijten b.v., als er net een leuke bekende langsloopt

Inderdaad jah!
Ervaring?
pi_8751510
Helaas wel!
pi_8751541
Onze hond wordt nogal 'opgewonden' als hij moet poepen

Erg genant als er dan mensen langs lopen

pi_8751552
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:43 schreef griebels het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor mijn hond als ie tegen mensen aan zit te rijden. Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
Toch maar ff langs de dierenarts gaan hoor.... zal wel wat aan zijn aars hebben
pi_8751570
quote:
Dan moeten ze even langs bij de dierenarts, dat betekent dat er een of andere klier verstopt is waardoor ie jeuk krijgt.
pi_8751641
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dan moeten ze even langs bij de dierenarts, dat betekent dat er een of andere klier verstopt is waardoor ie jeuk krijgt.

Serieus? Ik dacht altijd dat dit een soort bevrediging van eh.. plaatselijke jeuk was ofzo ('t is een teefje idd).

Zal 't er is over hebben met ze.

peace
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:52:26 #24
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_8751652
Ik schaam me nooit voor mijn hond... t'is gewoon een mega moppie en als ze gek doet ofzo... dan is het gewoon lachen en niets om voor te schamen !!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_8751744
quote:
Dat doet mijn hond dus ook
quote:

[..]

Serieus? Nou.. dan moet ik maar es met dat beest naar de dierenarts..
pi_8751795
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:47 schreef UFOtje het volgende:
Helaas wel!
Jah hier dus ook
Majaa..
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:58:01 #27
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8751808
Mijn hond gaat wel eens heerlijk in een enorme paardenvijg liggen rollen. Ook grappig....

1 keer heeft 'ie het gepresteerd om een dooie vis in z'n haren gekneed te krijgen door er op te gaan rollen.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8751937
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:40 schreef sabyne het volgende:

[..]

En bovendien is het een joekel van een Mechelse Herder......als je dan op straat loopt te sms-en met aan de andere hand een hond aan de riem die een onverwachtse run wilt maken omdat ie een kilometer verderop een kat ziet.....dan ga je

He wat leuk, ik heb ook een Mechelse Herder. Schitterende beesten, maar wel errrug sterk ja.
We proberen haar het trekken af te leren en dat gaat goed behalve als er auto's in de buurt zijn. Daar wil ze altijd achteraan en trekt ze mij half van mijn fiets af. Dan schaam ik me ook. Dat ik m'n hond niet in bedwang heb enzo.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_8753090
jah als er bezoek is en hij probeerd op de bank te springen,
kleine hond (jack russel) kon vroeger heel hoog springen maar is gebeten door een hond in zijn hoofd toen hij 8 maanden was.
mu is zijn evenwichs orgaan beschadigd.

hij is vrij goed bekomen, kan weer rennen en normaal lpen, maar springen is Of er ongeloofelijk langs OF keihard er tegenaan..

in het begin viel hij sosm gewoon om... tijdens het uitlatemn, krijg je ook rare gezichten... maar ook mdelijden

beer is the answer
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:20:56 #30
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_8753874
quote:
Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
Klinkt als wormen, tijd voor een wormenkuurtje ?

Ff langs de dierenarts hupsen voor de zekerheid, WEL wat aan doen, is nie gezond (niet voor de hond, niet voor jou, en niet voor andere huisdieren)..

donderdag 27 februari 2003 @ 16:30:18 #31
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8754132
quote:
Aanlijnen!!! dat weet je toch??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8755750
quote:
dan kunnen de anaalklieren verstopt zijn (pijnlijk) of hij heeft wormen..

die honden van ons willen nog wel eens gas loslaten en dan zitten ze heel erg verbaasd achterom te kijken op zo'n manier van: 'What the hell was that??'

pi_8885622
quote:

[..]

Dan zijn zijn anaalklieren verstopt
Naast de anus zitten 2 "zakjes" met vies riekend spul, als de hond poept scheiden die klieren wat van dat stinkende stof uit om zijn territorium af te zetten.
Als deze klieren ontstoken raken (gebeurd vaker bij honden/katten/fretten) gaan ze "sleetje rijden" met hun kont over de grond.
De dierenarts zal ze leegknijpen en antibiotica meegeven.
Als de ontstekingen terug komen worden de anaalklieren verwijderd, maar dit gebeurd heel zelden.

Grtx Ferret

pi_8897257
ik als mijn hond weer es naast een drukke weg uitgebreid gaat zitten kakken...of als ie bij andere mensen in de tuin gaat zitten kakke
pi_8897313
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:32 schreef Ferret1983 het volgende:

[..]

Dan zijn zijn anaalklieren verstopt
Naast de anus zitten 2 "zakjes" met vies riekend spul, als de hond poept scheiden die klieren wat van dat stinkende stof uit om zijn territorium af te zetten.
Als deze klieren ontstoken raken (gebeurd vaker bij honden/katten/fretten) gaan ze "sleetje rijden" met hun kont over de grond.
De dierenarts zal ze leegknijpen en antibiotica meegeven.
Als de ontstekingen terug komen worden de anaalklieren verwijderd, maar dit gebeurd heel zelden.

Grtx Ferret

ja had onze hond ook...de dierenarst heeft ze alleen leeggeknepen...was toen wel meteen over...enne de hond stinkt nu ook niet meer zo erg
pi_9075147
Hij heeft een keer klem gezeten in zo'n draaipoortje voor een winkel, ik liep die winkel binnen met hem aan de riem, door dat poortje en ineens raakt ie helemaal in een stuip en begint te janken en te springen en te kokhalzen. De mensen keken me allemaal heel lelijk aan alsof ik em stiekem geschopt had ofzo.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
pi_9087305
Ik schaam me nooit voor mijn hond, moet wel vaak om hem lache als je hem savonds uitlaat in het donker gaat hij altijd als een kangeroe rondspringen met vierpoten de lucht in beetje vreemd gezicht
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:21:18 #38
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9114018
Gisteren ging mijn hond zitten schijten toen er net 35 soldaten voorbij kwamen gemascheerd (of zoiets)....BLAMAGE
I don't care.....
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:09:39 #39
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_9118364
Hoezo??????????/
Als jij daar nou had zitten schijten oke, maar van een hond is dat toch heel normaal. Zou me echt niet boeien hoor.
(Gisteren trouwens lekker soldaatje in het café, maar ja dat heeft er niks mee te maken)
niemand sterft aan liefde...maar om alles er omheen
pi_9118480
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:21 schreef sabyne het volgende:
Gisteren ging mijn hond zitten schijten toen er net 35 soldaten voorbij kwamen gemascheerd (of zoiets)....BLAMAGE
Zolang ze niet alle 35 door zijn stront heen kwamen marcheren valt het toch wel mee...
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:26:57 #41
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_9118779
mijn siamees krijgt het voormekaar om met een huis vol visite op de bank met gestrekte achterpoten en gekromde teentjes uitgebreid aan zijn stijve piemeltje te gaan zitten likken.

(en volgens mijn ex hadden die beesten een schaamtegevoel )

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_9118948
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:26 schreef tonja het volgende:
mijn siamees krijgt het voormekaar om met een huis vol visite op de bank met gestrekte achterpoten en gekromde teentjes uitgebreid aan zijn stijve piemeltje te gaan zitten likken.

(en volgens mijn ex hadden die beesten een schaamtegevoel )

Als je er wat peper opstrooit leert hij het vanzelf af.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 13:27:05 #43
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_9136246
gun dat beest z'n pleziertje toch.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_9210839
Ik schaam me wel regelmatig voor mijn kat.

Hijs compleet wit en dol op aarde, waar die dan graag doorheen gaat liggen rollen. Leuk als het buurmeisje dan tegen dr moeder roept

"mama ik heb het poesje uitgeklopt!"

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 18 maart 2003 @ 19:15:29 #45
49063 liefkoetje
boe zei de koe
pi_9212599
ik schaam me ook vaker voor mijn hond. Vooral als ze opeens een blafaanval krijgt
pi_9264433
quote:

[..]

Volgens mij is dat gewoon omdat ze net hun dagelijkse behoefte hebben gedaan. Zo maken ze het schoon
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')