Of als ik met de hond van mijn broer over straat loopt en hij trekt zo hard aan de riem dat ik zowat op m'n bek pleur op een druk kruispunt!!
quote:OMG ...
Op donderdag 27 februari 2003 14:29 schreef sabyne het volgende:
Als mijn hondje weer zo lomp loopt te doen op straat.....b.v. met zijn achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......je schaamt je echt zo erg als er iemand voorbij komt...... (maar in mezelf lig ik aan de andere kant ook weer helemaal dubbel!!!)
quote:Laat je moeder er maar niet achter komen....
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef Markster het volgende:dat heb ik nou met me moeder
quote:Wat, dat ze met haar achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......??
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef Markster het volgende:dat heb ik nou met me moeder
quote:lol
quote:me moeder komt nooit op internet
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Laat je moeder er maar niet achter komen....
quote:hahaha
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef TechnoHead het volgende:[..]
Wat, dat ze met haar achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......??
quote:Denk jij
Op donderdag 27 februari 2003 14:31 schreef Markster het volgende:[..]
me moeder komt nooit op internet
quote:Je hoeft je niet te schamen hoor... had ff niet in de gaten dat je een vrouw was...
Op donderdag 27 februari 2003 14:29 schreef sabyne het volgende:
Als mijn hondje weer zo lomp loopt te doen op straat.....b.v. met zijn achtepootjes de bosjes in klimt om vervolgens "omhoog te gaan zitten schijten"......je schaamt je echt zo erg als er iemand voorbij komt...... (maar in mezelf lig ik aan de andere kant ook weer helemaal dubbel!!!)Weet je wel zeker dat dat een hond is????
Of als ik met de hond van mijn broer over straat loopt en hij trekt zo hard aan de riem dat ik zowat op m'n bek pleur op een druk kruispunt!!
Ik raad je aan om eens spieren te gaan kweken, want door een hond meegetrokken worden is iets waar je je diep voor moet schamen!!!!!
* dJ-Zcore let niet zo op usernames ensow
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:33 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor... had ff niet in de gaten dat je een vrouw was...
Even serieus:
Af en toe wel ja!
Ze kunnen ook altijd dingen op precies het verkeerde moment doen ensow
quote:Lekker ranzig en geurig lopen schijten b.v., als er net een leuke
Op donderdag 27 februari 2003 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee, ik heb de mijne heel goed opgevoedEven serieus:
Af en toe wel ja!
Ze kunnen ook altijd dingen op precies het verkeerde moment doen ensow
quote:En bovendien is het een joekel van een Mechelse Herder......als je dan op straat loopt te sms-en met aan de andere hand een hond aan de riem die een onverwachtse run wilt maken omdat ie een kilometer verderop een kat ziet.....dan ga je
Op donderdag 27 februari 2003 14:33 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor... had ff niet in de gaten dat je een vrouw was...
quote:Inderdaad jah!
Op donderdag 27 februari 2003 14:39 schreef UFOtje het volgende:[..]
Lekker ranzig en geurig lopen schijten b.v., als er net een leuke
bekende langsloopt
quote:Toch maar ff langs de dierenarts gaan hoor.... zal wel wat aan zijn aars hebben
Op donderdag 27 februari 2003 14:43 schreef griebels het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor mijn hond als ie tegen mensen aan zit te rijden. Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
quote:Dan moeten ze even langs bij de dierenarts, dat betekent dat er een of andere klier verstopt is waardoor ie jeuk krijgt.
Ik zou me eerder schamen voor mijn hond als ie tegen mensen aan zit te rijden. Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
quote:Serieus? Ik dacht altijd dat dit een soort bevrediging van eh.. plaatselijke jeuk was ofzo ('t is een teefje idd).
Op donderdag 27 februari 2003 14:49 schreef HiZ het volgende:[..]
Dan moeten ze even langs bij de dierenarts, dat betekent dat er een of andere klier verstopt is waardoor ie jeuk krijgt.
Zal 't er is over hebben met ze.
quote:Dat doet mijn hond dus ook
quote:Serieus? Nou.. dan moet ik maar es met dat beest naar de dierenarts..
Dan moeten ze even langs bij de dierenarts, dat betekent dat er een of andere klier verstopt is waardoor ie jeuk krijgt.
quote:Jah hier dus ook
Op donderdag 27 februari 2003 14:47 schreef UFOtje het volgende:
Helaas wel!
1 keer heeft 'ie het gepresteerd om een dooie vis in z'n haren gekneed te krijgen door er op te gaan rollen.
quote:He wat leuk, ik heb ook een Mechelse Herder. Schitterende beesten, maar wel errrug sterk ja.
Op donderdag 27 februari 2003 14:40 schreef sabyne het volgende:[..]
En bovendien is het een joekel van een Mechelse Herder......als je dan op straat loopt te sms-en met aan de andere hand een hond aan de riem die een onverwachtse run wilt maken omdat ie een kilometer verderop een kat ziet.....dan ga je
hij is vrij goed bekomen, kan weer rennen en normaal lpen, maar springen is Of er ongeloofelijk langs OF keihard er tegenaan..
in het begin viel hij sosm gewoon om... tijdens het uitlatemn, krijg je ook rare gezichten... maar ook mdelijden
quote:Klinkt als wormen, tijd voor een wormenkuurtje ?
Of zo met z'n gat over de grond sleept (doet de hond van m'n ouders).
Ff langs de dierenarts hupsen voor de zekerheid, WEL wat aan doen, is nie gezond (niet voor de hond, niet voor jou, en niet voor andere huisdieren)..
quote:Aanlijnen!!! dat weet je toch??
quote:dan kunnen de anaalklieren verstopt zijn (pijnlijk) of hij heeft wormen..
die honden van ons willen nog wel eens gas loslaten en dan zitten ze heel erg verbaasd achterom te kijken op zo'n manier van: 'What the hell was that??'
quote:Dan zijn zijn anaalklieren verstopt
Grtx Ferret
quote:ja had onze hond ook...de dierenarst heeft ze alleen leeggeknepen...was toen wel meteen over...enne de hond stinkt nu ook niet meer zo erg
Op woensdag 5 maart 2003 14:32 schreef Ferret1983 het volgende:[..]
Dan zijn zijn anaalklieren verstopt
Naast de anus zitten 2 "zakjes" met vies riekend spul, als de hond poept scheiden die klieren wat van dat stinkende stof uit om zijn territorium af te zetten.
Als deze klieren ontstoken raken (gebeurd vaker bij honden/katten/fretten) gaan ze "sleetje rijden" met hun kont over de grond.
De dierenarts zal ze leegknijpen en antibiotica meegeven.
Als de ontstekingen terug komen worden de anaalklieren verwijderd, maar dit gebeurd heel zelden.Grtx Ferret
quote:Zolang ze niet alle 35 door zijn stront heen kwamen marcheren valt het toch wel mee...
Op vrijdag 14 maart 2003 12:21 schreef sabyne het volgende:
Gisteren ging mijn hond zitten schijten toen er net 35 soldaten voorbij kwamen gemascheerd (of zoiets)....BLAMAGE
(en volgens mijn ex hadden die beesten een schaamtegevoel )
quote:Als je er wat peper opstrooit leert hij het vanzelf af.
Op vrijdag 14 maart 2003 15:26 schreef tonja het volgende:
mijn siamees krijgt het voormekaar om met een huis vol visite op de bank met gestrekte achterpoten en gekromde teentjes uitgebreid aan zijn stijve piemeltje te gaan zitten likken.(en volgens mijn ex hadden die beesten een schaamtegevoel
)
Hijs compleet wit en dol op aarde, waar die dan graag doorheen gaat liggen rollen. Leuk als het buurmeisje dan tegen dr moeder roept
"mama ik heb het poesje uitgeklopt!"
quote:Volgens mij is dat gewoon omdat ze net hun dagelijkse behoefte hebben gedaan. Zo maken ze het schoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |