Ik heb vandaag een collega geconfronteerd met het feit dat hij mij achter mijn rug een egoïstische lul noemde.quote:
Werk jij bij de Viva of Libelle ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zijn jullie er wel eens achter gekomen dat iemand achter jullie rug geluld heeft en dan op een niet echt positieve manier?
En heb je diegene er mee geconfronteerd?
Hoe verliep dat ?
En heeft dat indertijd familiebanden/vriendschappen/ werkrelaties verstoord?
Is het ooit nog goed gekomen of alleen voor de schijn? (Verjaardagen enz)
Het ergste wat je kan doen bij dat soort lui is ze gewoon negeren, zo simpel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een collega geconfronteerd met het feit dat hij mij achter mijn rug een egoïstische lul noemde.
Dat klopt dan ook wel dus daar heb ik geen problemen mee.
Ik pik het alleen niet als ze het achter mijn rug zeggen terwijl ze ff daarvoor nog met een glimlach mooi weer hebben gespeeld.
Ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij hoeft niks meer tegen me te zeggen.
Maar mensen zeggen toch niet in je gezicht dat je in een zwijnenstal leeft? Dat jij vindt dat het schoon is maakt niet dat een ander dat ook vindt.. Dat ze op internet alsnog wel eerlijk zegt wat ze ervaarde is niet netjes, maar je kan haar dat ook niet echt kwalijk nemen toch als het de waarheid is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:40 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zat voorbeelden. Ik had een keer een potentiële vriendin uitgenodigd, na een gezellige high tea. Die kwam langs en vond mijn huis mooi en netjes (is het ook, hoor ik wel vaker want ben een echte huismus).
Een dag later had ze aan haar besties verteld dat het een zwijnenstal was. Vieze tuintegels, keukenkastjes, toilet enzovoort. Die feeksen haalden mij daarna op het internet collectief en indirect door het slijk. Wist meteen hoe laat het was. Heb die 'vriendin' laten weten dat zij haar vriendschap beter kon besteden aan mensen die beter zouden kunnen aansluiten bij haar 'hogere' standaarden en dat ik daar toch niet aan kon voldoen.
Vrouwen en streken gaan altijd over aandacht, vies, kleding, niet sociaal zijn of iets anders schaamtevols kunnen uitbuiten. Mannen haatte ik vroeger al vanwege hun lompheid, maar vrouwen steeds vaker vanwege hun valsigheid. Sindsdien noem ik mijzelf een hartelijke misantroop. Je moet wel het goede voorbeeld blijven geven, ook voor je eigenwaarde, maar globaal is de mensheid 3 keer niks.
Dat is niet lief. Denk dat dit een universeel vraagstuk is ongeacht wie of wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
Psst, hey pssst,
Wat een zeikerd is die Joopklepzeiker.
Het was niet de 'waarheid'. Enkel Borsato kent de waarheid. Bovendien had ze mij ook niet eerst moeten complimenteren met mijn huis.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen toch niet in je gezicht dat je in een zwijnenstal leeft? Dat jij vindt dat het schoon is maakt niet dat een ander dat ook vindt.. Dat ze op internet alsnog wel eerlijk zegt wat ze ervaarde is niet netjes, maar je kan haar dat ook niet echt kwalijk nemen toch als het de waarheid is?
Daarom heb ik haar ook geadviseerd om vrienden te zoeken met 'hogere' normen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
Daarom heb ik haar ook geadviseerd om vrienden te zoeken met 'hogere' normen.
Jammer dan. Doeiquote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daarom heb ik haar ook geadviseerd om vrienden te zoeken met 'hogere' normen.
Dit leuk geprobeerd. Je haalt ook Marco Borsato erbij. Ik geloof er niks van.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:25 schreef mschol het volgende:
tbh? geen idee, kan me ook weinig boeien.
groei een paar ballen en spreek mij aan als je wat te zeggen hebt..
Jij gelooft er niets van, zeg je. Daar hoef ik dan geen verantwoordelijkheid voor te voelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dan..Geen verantwoordelijkheidsgevoel weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |