Hoe vaak sta jij nou met je suffe kop 's ochtends in de badkamer, pak je je tandenborsteltje, smeert er de tandpasta op, begint met poetsen en ja hoor.....WEER DIE RANZIGE TELETUBBIE TANDPASTA IN JE GIECHELTJE!! .
Dat gebeurt mij nou dus echt zo'n 3 keer per week. .
En andersom : hoe vaak smeer jij per ongeluk gewone tandpasta op de tandenborstel van je poepige, kleine peuter of kleuter?
(Leuk effect geeft dat trouwens op zo'n klein smoeltje . "Mammiiiiiiiieeeee, BAH!!")
Dat gebeurt hier toch ook zo'n 2 keer in de week. .
Ik weet dat ik niet de enige ben, dus ouders : barst los!
Oftewel, het zijn nu al verwende kutkinderen. Succes!
quote:En bedankt voor deze briljante bijdrage, dropveter.
Op donderdag 27 februari 2003 14:16 schreef JoostW het volgende:
Je verwend ze teveel, en je hebt er zelf dubbel last van.. a) Je hebt zelf die ranzige zooi in je mond, b) ze beginnen te janken als ze normale krijgen..Oftewel, het zijn nu al verwende kutkinderen. Succes!
Kleine kindjes (dus ook baby's) spugen hun tandpasta nog niet uit, maar slikken het door. Als je ze gewone tandpasta geeft, is dat helemaal niet goed voor ze als ze dat doorslikken. In die kindertandpasta's zit maar een hele kleine hoeveelheid van dat spul en dat kan geen kwaad als ze het doorslikken.
Dus jij bent de zwakste schakel. Goodbye.
quote:
Je verwend ze teveel, en je hebt er zelf dubbel last van.. a) Je hebt zelf die ranzige zooi in je mond, b) ze beginnen te janken als ze normale krijgen..Oftewel, het zijn nu al verwende kutkinderen. Succes!
LOL
Nog één vraag, waar smaakt teletubbietandpasta naar?
quote:Naar Teletubbies natuurlijk
Op donderdag 27 februari 2003 14:21 schreef dahei het volgende:
Nog één vraag, waar smaakt teletubbietandpasta naar?
Edit : Parodontax
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 27-02-2003 14:24]
quote:Toen jij een klein MUUSje was had je ook geen kindertandpasta.. EN JE LEEFT NOG!! Wauw!
Op donderdag 27 februari 2003 14:18 schreef MUUS het volgende:[..]
En bedankt voor deze briljante bijdrage, dropveter.
.
Kleine kindjes (dus ook baby's) spugen hun tandpasta nog niet uit, maar slikken het door. Als je ze gewone tandpasta geeft, is dat helemaal niet goed voor ze als ze dat doorslikken. In die kindertandpasta's zit maar een hele kleine hoeveelheid van dat spul en dat kan geen kwaad als ze het doorslikken.
Dus jij bent de zwakste schakel. Goodbye.
Tis een luxeproduct, waar je nog last van hebt ook.. Mmm, interressant.
En btw, je kan je kinderen leren dat ze tandpasta moeten uitspugen hoor. Kinderen zijn soms net kleine mensen...
Ontopic: ik pak nooit per ongeluk de tandpasta van m'n partner.
quote:*zucht*
Op donderdag 27 februari 2003 14:22 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Toen jij een klein MUUSje was had je ook geen kindertandpasta.. EN JE LEEFT NOG!! Wauw!
Tis een luxeproduct, waar je nog last van hebt ook.. Mmm, interressant.
En btw, je kan je kinderen leren dat ze tandpasta moeten uitspugen hoor. Kinderen zijn soms net kleine mensen...
Ja, en toen ik klein was rookte mijn moeder ook tijdens de zwangerschap...Moet ik echt deze discussie weer gaan voeren?
En waar zijn de papa's en mama's? .
Trouwens, wel jammer dat dit topic weer uitdraait op een veroordeling van de opvoed/verzorgstijl van de topicstarter. De vraag was niet of jullie het een goed idee vonden om kinderen hun eigen tandpasta te laten gebruiken, maar of je wel eens per ongeluk de verkeerde tandpasta grijpt (als jullie er thuis meer hebben)...
* Angeles wordt een beetje moe van de veroordeelzucht van sommige mensen en de snelheid waarmee wordt geconcludeerd dat die kinderen verwende kutkinderen zijn.
In het weekend wordt er uitgeslapen en dan sta je niet met zo'n slaperige kop voor de spiegel.
Is trouwens wel een leuke manier om goed wakker te worden door de week.
Hij gebruikt paradontax. Sta je daar 's ochtends weer met je bek vol zeewater .
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niet het probleem van de tanpasta van kinderen, maar die van m'n huisgenoot.Hij gebruikt paradontax. Sta je daar 's ochtends weer met je bek vol zeewater
.
Pure onzin. Dacht je dat je die zooi niet binnenkreeg als je het niet doorslikt?
Waarom dacht je men bijvoorbeeld drugs op het tandvlees smeeert (poeders dus..)?
Omdat het opneemt.
quote:Fijn. Bedankt. Echt heel blij met deze info. Ik voel me accuut slimmer.
Op donderdag 27 februari 2003 14:32 schreef JoostW het volgende:
Ik ben er nooit dood aan gegaan.Pure onzin. Dacht je dat je die zooi niet binnenkreeg als je het niet doorslikt?
Waarom dacht je men bijvoorbeeld drugs op het tandvlees smeeert (poeders dus..)?
Omdat het opneemt.
MAAR DAAR VRAAG IK TOCH NIET OM!
Ik heb dat zelf altijd als ik bij mijn ouders ben. Pak ik die vieze troep van mijn ouders, bah!
Verder vind ik het heel gaaf dat jij Teletubiies tandpasta hebt! Ik mocht zulke tandpasta nooit. Ik heb wel een keer Prodent Glitter gehad Moet er nu niet meer aan denken!
quote:Nou gruwelijk. Zometeen koopt ze ook nog hun eigen speelgoed, want ja.. cd's zijn natuurlijk weer niet leuk genoeg om mee te spelen.
Vorige week stond ik de tanden van mijn dochter te poetsen die dit keer wel heel hard protesteerde. Ik dacht nog "nou stel je niet zo aan" maar ze bleef heel hard kuchen en haar keel schrapen. Nog eens goed geroken aan dat frisgepoetste bekkie: Ja hoor, Zendium natural whitening.
Ze heeft nog een kwartier liggen kuchen.
Heeft als voordeel dat mama nooit misgrijpt naar de Prodent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |