abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8750819
Voor de papa's en mama's :

Hoe vaak sta jij nou met je suffe kop 's ochtends in de badkamer, pak je je tandenborsteltje, smeert er de tandpasta op, begint met poetsen en ja hoor.....WEER DIE RANZIGE TELETUBBIE TANDPASTA IN JE GIECHELTJE!! .

Dat gebeurt mij nou dus echt zo'n 3 keer per week. .

En andersom : hoe vaak smeer jij per ongeluk gewone tandpasta op de tandenborstel van je poepige, kleine peuter of kleuter?
(Leuk effect geeft dat trouwens op zo'n klein smoeltje . "Mammiiiiiiiieeeee, BAH!!")
Dat gebeurt hier toch ook zo'n 2 keer in de week. .

Ik weet dat ik niet de enige ben, dus ouders : barst los!

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8750837
Je verwend ze teveel, en je hebt er zelf dubbel last van.. a) Je hebt zelf die ranzige zooi in je mond, b) ze beginnen te janken als ze normale krijgen..

Oftewel, het zijn nu al verwende kutkinderen. Succes!

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_8750884
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:16 schreef JoostW het volgende:
Je verwend ze teveel, en je hebt er zelf dubbel last van.. a) Je hebt zelf die ranzige zooi in je mond, b) ze beginnen te janken als ze normale krijgen..

En bedankt voor deze briljante bijdrage, dropveter. .

Kleine kindjes (dus ook baby's) spugen hun tandpasta nog niet uit, maar slikken het door. Als je ze gewone tandpasta geeft, is dat helemaal niet goed voor ze als ze dat doorslikken. In die kindertandpasta's zit maar een hele kleine hoeveelheid van dat spul en dat kan geen kwaad als ze het doorslikken.

Dus jij bent de zwakste schakel. Goodbye.

Oi!
pi_8750894
quote:

LOL

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_8750920
Ach, ik ben ook niet doodgegaan van gewone tandpasta. Natuurlijk weer ideaal om mensen bang te maken om producten te verkopen.

Nog één vraag, waar smaakt teletubbietandpasta naar?

Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:21:39 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8750933
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:21 schreef dahei het volgende:
Nog één vraag, waar smaakt teletubbietandpasta naar?
Naar Teletubbies natuurlijk
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:21:58 #7
17061 mvt
blame Canada
pi_8750940
Ik pak nog wel eens een of andere troep van mijn zusje. Zendium?? of hoe heet die troep

Edit : Parodontax

[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 27-02-2003 14:24]

We were to understand there would be pie and punch?
pi_8750948
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:18 schreef MUUS het volgende:

[..]

En bedankt voor deze briljante bijdrage, dropveter. .

Kleine kindjes (dus ook baby's) spugen hun tandpasta nog niet uit, maar slikken het door. Als je ze gewone tandpasta geeft, is dat helemaal niet goed voor ze als ze dat doorslikken. In die kindertandpasta's zit maar een hele kleine hoeveelheid van dat spul en dat kan geen kwaad als ze het doorslikken.

Dus jij bent de zwakste schakel. Goodbye.

Toen jij een klein MUUSje was had je ook geen kindertandpasta.. EN JE LEEFT NOG!! Wauw!

Tis een luxeproduct, waar je nog last van hebt ook.. Mmm, interressant.

En btw, je kan je kinderen leren dat ze tandpasta moeten uitspugen hoor. Kinderen zijn soms net kleine mensen...

Big dick.
pi_8750955
Naar Teletubbies natuurlijk. .

Ontopic: ik pak nooit per ongeluk de tandpasta van m'n partner.

C’est Davie :o)
pi_8750983
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:22 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Toen jij een klein MUUSje was had je ook geen kindertandpasta.. EN JE LEEFT NOG!! Wauw!

Tis een luxeproduct, waar je nog last van hebt ook.. Mmm, interressant.

En btw, je kan je kinderen leren dat ze tandpasta moeten uitspugen hoor. Kinderen zijn soms net kleine mensen...

*zucht*

Ja, en toen ik klein was rookte mijn moeder ook tijdens de zwangerschap...Moet ik echt deze discussie weer gaan voeren?

En waar zijn de papa's en mama's? .

Oi!
pi_8750985
Ik ben allergisch voor iets wat in normale tandpasta zit (eigenlijk is het een contactallergie, dus als ik het op mijn huid krijg dan krijg ik uitslag, maar als je je tanden poetst heb je altijd kans dat je een beetje tandpasta rond je mond krijgt, dus voor de zekerheid gebruik ik het gewoon niet). Ik poets dus altijd met Paradontax en in het begin kwam het dan wel eens voor dat ik per ongeluk de verkeerde tube pakte. Nu komt dat eigenlijk niet meer echt voor. Andersom ook niet (mijn vriend vindt Paradontax vreselijk smaken).

Trouwens, wel jammer dat dit topic weer uitdraait op een veroordeling van de opvoed/verzorgstijl van de topicstarter. De vraag was niet of jullie het een goed idee vonden om kinderen hun eigen tandpasta te laten gebruiken, maar of je wel eens per ongeluk de verkeerde tandpasta grijpt (als jullie er thuis meer hebben)...

* Angeles wordt een beetje moe van de veroordeelzucht van sommige mensen en de snelheid waarmee wordt geconcludeerd dat die kinderen verwende kutkinderen zijn.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:25:59 #12
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_8751003
Dus, als ik het goed begrijp gaat het bij jou alleen in het weekend goed.
2 keer een jankende kleine;
3 keer een smerig giecheltje.

In het weekend wordt er uitgeslapen en dan sta je niet met zo'n slaperige kop voor de spiegel.
Is trouwens wel een leuke manier om goed wakker te worden door de week.

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:27:50 #13
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8751034
MUUS
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8751083
Niet het probleem van de tanpasta van kinderen, maar die van m'n huisgenoot.

Hij gebruikt paradontax. Sta je daar 's ochtends weer met je bek vol zeewater .

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_8751133
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niet het probleem van de tanpasta van kinderen, maar die van m'n huisgenoot.

Hij gebruikt paradontax. Sta je daar 's ochtends weer met je bek vol zeewater .

Toch went die smaak best snel...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8751138
Ik ben er nooit dood aan gegaan.

Pure onzin. Dacht je dat je die zooi niet binnenkreeg als je het niet doorslikt?

Waarom dacht je men bijvoorbeeld drugs op het tandvlees smeeert (poeders dus..)?

Omdat het opneemt.

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_8751194
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 14:32 schreef JoostW het volgende:
Ik ben er nooit dood aan gegaan.

Pure onzin. Dacht je dat je die zooi niet binnenkreeg als je het niet doorslikt?

Waarom dacht je men bijvoorbeeld drugs op het tandvlees smeeert (poeders dus..)?

Omdat het opneemt.

Fijn. Bedankt. Echt heel blij met deze info. Ik voel me accuut slimmer.

MAAR DAAR VRAAG IK TOCH NIET OM!

Oi!
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:35:36 #18
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_8751213
ghehe, ik zie het al voor me, maar nee, ik heb het nog niet gehad met mn zoontje
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_8751233
Jah laten we met zijn alleen oftopic gaan..
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:38:24 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_8751285
Ik snap het goed huur MUUS,

Ik heb dat zelf altijd als ik bij mijn ouders ben. Pak ik die vieze troep van mijn ouders, bah!

Verder vind ik het heel gaaf dat jij Teletubiies tandpasta hebt! Ik mocht zulke tandpasta nooit. Ik heb wel een keer Prodent Glitter gehad Moet er nu niet meer aan denken!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8751293
wij hebben hier thuis allemaal dezelfde tandpasta, dus nergens last van (ik heb trouwens ook gewoon m'n eigen wasbak)
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:43:16 #22
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8751402
quote:

Nou gruwelijk. Zometeen koopt ze ook nog hun eigen speelgoed, want ja.. cd's zijn natuurlijk weer niet leuk genoeg om mee te spelen.
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:44:14 #23
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8751433
Oh en ontopic: Nee, ik pak altijd m'n eigen aquafresh
  Jubileum moderator donderdag 27 februari 2003 @ 15:12:28 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8752144
Het is al geregeld voorgekomen dat ik mijn tanden slaapdronken stond te poetsen met die laffe peutertandpasta. Echt bleeghhhh

Vorige week stond ik de tanden van mijn dochter te poetsen die dit keer wel heel hard protesteerde. Ik dacht nog "nou stel je niet zo aan" maar ze bleef heel hard kuchen en haar keel schrapen. Nog eens goed geroken aan dat frisgepoetste bekkie: Ja hoor, Zendium natural whitening.
Ze heeft nog een kwartier liggen kuchen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 februari 2003 @ 17:43:20 #25
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_8755690
Ik koop eigenlijk alléén maar van die "laffe peutertandpasta".
Vin'k veel lekkerder dan normale thèndpèstèh!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 februari 2003 @ 18:26:40 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8756508
Mijn zoon is pas echt verwend: die heeft een eigen wastafel op zijn kamer. Met 3 soorten Tubbiepasta

Heeft als voordeel dat mama nooit misgrijpt naar de Prodent

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 februari 2003 @ 18:28:28 #27
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8756539
Nooit. Ik kan ook niet misgrijpen met maar één tandpasta in de badkamer.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')