Tot Poetin als waarschuwing een kleine stad nuked. Dan gaan we op onze knieēnquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:51 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gezien het feit dat Putin Oekraine niet eens voor de helft kan innemen na enkele jaren lijkt het mij zeer aannemelijk dat het leger dat Polen en Duitsland doorcrossed om hier ‘binnen’ te dringen bestaat uit enkele tientallen tot honderden soldaten.
Schaterlachen zal waarschijnlijk mijn reactie zijn.
Wij hebben ook Nukes.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tot Poetin als waarschuwing een kleine stad nuked. Dan gaan we op onze knieēn
ja op de pride in Amsterdamquote:
Gaat prima samen met popcorn eten; mijn reactie.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:51 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gezien het feit dat Putin Oekraine niet eens voor de helft kan innemen na enkele jaren lijkt het mij zeer aannemelijk dat het leger dat Polen en Duitsland doorcrossed om hier ‘binnen’ te dringen bestaat uit enkele tientallen tot honderden soldaten.
Schaterlachen zal waarschijnlijk mijn reactie zijn.
Popcorn?quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
heb godverdomme niet eens een wapen dus wordt lastig maarja we gaan kijken hoe we verzet kunnen plegen
als ik de kans krijg steek ik ze overhoop maarja wat begin je tegen gewapende soldatenquote:
Wat bedoel je met gewapend? Is echt wel uitgekleed door Oekrainequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ik de kans krijg ateeknik ze overhoop maarja wat begin je tegen gewapende soldaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |