Tot Poetin als waarschuwing een kleine stad nuked. Dan gaan we op onze knieēnquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:51 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gezien het feit dat Putin Oekraine niet eens voor de helft kan innemen na enkele jaren lijkt het mij zeer aannemelijk dat het leger dat Polen en Duitsland doorcrossed om hier ‘binnen’ te dringen bestaat uit enkele tientallen tot honderden soldaten.
Schaterlachen zal waarschijnlijk mijn reactie zijn.
Wij hebben ook Nukes.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tot Poetin als waarschuwing een kleine stad nuked. Dan gaan we op onze knieēn
ja op de pride in Amsterdamquote:
Gaat prima samen met popcorn eten; mijn reactie.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:51 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gezien het feit dat Putin Oekraine niet eens voor de helft kan innemen na enkele jaren lijkt het mij zeer aannemelijk dat het leger dat Polen en Duitsland doorcrossed om hier ‘binnen’ te dringen bestaat uit enkele tientallen tot honderden soldaten.
Schaterlachen zal waarschijnlijk mijn reactie zijn.
Popcorn?quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
heb godverdomme niet eens een wapen dus wordt lastig maarja we gaan kijken hoe we verzet kunnen plegen
als ik de kans krijg steek ik ze overhoop maarja wat begin je tegen gewapende soldatenquote:
Wat bedoel je met gewapend? Is echt wel uitgekleed door Oekrainequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ik de kans krijg ateeknik ze overhoop maarja wat begin je tegen gewapende soldaten
Ik zou een melding maken bij de arbeidsinspectie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 02:11 schreef Invisibli het volgende:
Ik zou een mailtje sturen dat het nu niet uitkomt
Zoals de Russen? Zoals de Oekrainers bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwelkom onze nieuwe overlords natuurlijk!![]()
Meer waarschijnlijk is dat ik net zoals de Russen gewoon zo goed en zo kwaad mogelijk probeer door te gaan met mijn leven.
Als de jongere mannen op dreigen te raken wordt jij ook gewoon in een busje geduwd, zie Oekraïne.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:58 schreef vosss het volgende:
Ik ben de 45 gepasseerd, dus zelfs al zou Wimlex zeggen we moeten dan moet ik helemaal niks. Dan is iedereen tot en met 45 eerst aan de beurt om soldaatje te spelen.
Dus zet hem op jongens! Ik moedig jullie wel aan van de zijlijn
Ik ben visueel debiel, dus afkeur. Ik raak niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:56 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Als de jongere mannen op dreigen te raken wordt jij ook gewoon in een busje geduwd, zie Oekraïne.
Volgens Rutte:quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:00 schreef vosss het volgende:
Bovendien zijn we dan wel ff verder. Als Rusland met dit tempo Europa en daarna Nederland wil veroveren dan lig ik nog eerder in de kist dan dat ze hier überhaupt aan de grens staan. En dan moeten nog eerst alle generaties na mij de gehaktmolen ingedraaid worden.
Dus nee, ik maak mij zo'n zorgen niet.
https://www.ad.nl/buitenl(...)uw-zeeland~a5e677c4/quote:Rutte: ‘Meer geld naar defensie, anders kunnen we beter Russisch leren of vertrekken naar Nieuw-Zeeland’
Met oranje vlaggetjes, een vuvuzela en een juichjackquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:58 schreef vosss het volgende:
Ik ben de 45 gepasseerd, dus zelfs al zou Wimlex zeggen we moeten dan moet ik helemaal niks. Dan is iedereen tot en met 45 eerst aan de beurt om soldaatje te spelen.
Dus zet hem op jongens! Ik moedig jullie wel aan van de zijlijn
Yep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:39 schreef theunderdog het volgende:
In eerste instantie proberen te vluchten.
Maar als dat niet lukt, wordt je gewoon onderdeel van de oorlog. Precies daarom zijn die onderzoekjes over hoeveel mensen per land bereid zijn te vechten zo onzinnig.
Precies. En eenmaal in dienstplicht, komt de motivatie vanzelf. Want wat moet je? zeker als Rusland de vijand is, dan weet je dat je bij verraad de volgende dag waarschijnlijk anaal wordt verkracht door de Russische soldaten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep.
Mochten wij ooit in een situatie komen dat de poep zodanig de ventilator raakt dat het beroepsleger niet meer toereikend is, dan wordt ook hier de opkomstplicht van de dienstplicht weer afgestoft.
En als je niet op komt dagen, dan komen ze je ook van straat plukken.
En daar kun je van alles van vinden, maar dat is hoe het gaat.
Een nog akeliger feit, als er echt nood aan de man is geeft die aardige, vriendelijk, altijd groetende, buurman ook helemaal niets om jouw leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:00 schreef spapaars het volgende:
Een akelig feit: Een mensenleven betekent niets voor die gestoorde, machtsbeluste idioten.
Daar heb ik geen actieve herinnering aan. Ook een quote van Rutte. Die vent lult vaker uit zijn nek dan dat die adem haalt, dus daar zou ik niet zo veel van aantrekken wat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens Rutte:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)uw-zeeland~a5e677c4/
Nee, zoals de Russen. Gewoon alle ellende zoveel mogelijk negeren en je richten op je eigen leventje. En af en toe voor de buhne "hoera voor onze fantastische president!" en dat soort dingen roepen. Dat is vaak het geval bij grote delen van de bevolking in autocratieën.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zoals de Russen? Zoals de Oekrainers bedoel je denk ik?
Hangt er van af welke stad. Zijn er best veel die ik niet zou missen. Almere bijvoorbeeld zou er zelfs op vooruit gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe gaat hij dat doen dan? Volgens mij haalt die troep van hem de grens amper.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |