abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221537544
Zag dit topicje nog niet, en dacht toch wel een leuke aanwinst in deze tijd want met AI kun je echt heel veel leuke tools, programma's, spelletjes maken zonder (al te veel) programeer kennis.

Afgelopen week had ik zomaar een idee, laat ik eens kijken of je met ESP32 een energie monitor kan maken die met Victron producten kan werken, nou dat kan. Dus heb ik samen met Claude een Energie monitor gemaakt voor mijn Victron Laadregelaar, en aangezien het kon gelijk ook maar een battery shunt van 300A gekocht (deze kan hij ook uitlezen) waardoor ik nu middels een simpele ESP32, PIR, LCD, KLOK MODULE en drukknopje nu een leuk werkende product heb!

:@

Impressie

Ik ga komende week nog spelen met de instellingen en het finetunen van de code, maar de eerste test was al veel belovend. Externe meters vs deze scheelde maar 0.5% dus dat was best netjes voor een eerste run. De code wil ik zeker gaan delen, dit omdat het voor 99% toch door AI geschreven is en ik het leuk vind als anderen ditzelfde zouden gaan maken of iets in die trend.

En natuurlijk ben ik erg benieuwd wat voor tools jullie gemaakt hebben met AI, dat kunnen natuurlijk ook software matige tools zijn of whatever. Zolang AI je maar goed heeft geholpen! :+

Ik ben trouwens met meer tools bezig, waar ik ook hulp van copilot/claude bij gebruik.
- Meterkast op basis van ESP32 met relays, schuifregisters, multiplexers, ledjes, pushbuttons, automatische zekeringen, etc.
- Voermachine voor m'n nieuwe vijver ook weer op basis van ESP.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')