Wederom heb je geen tegenargumenten....quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je gebrek aan kennis is weer lachwekkend.
Mooie projectie.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Doet de ander net zo goed, maar die praat jouw narratief dus ok.
Fijn dat je het toegeeft.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn over doen alsof je de waarheid in pacht hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 17 augustus 2026 18:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wederom heb je geen tegenargumenten....
Jou wijsheid strekt schijnbaar zo ver dat je al moeite hebt met de juiste persoon te quoten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Fijn dat je het toegeeft.
[..]
Fijn dat we het eens zijn over doen alsof je de waarheid in pacht hebt.
Oh snap je moet persoonlijke aanvallen maken. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je een beetje dom over komt nu.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jou wijsheid strekt schijnbaar zo ver dat je al moeite hebt met de juiste persoon te quoten.
Uit eigen ervaringquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Oh snap je moet persoonlijke aanvallen maken. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je een beetje dom over komt nu.
Mss zelf es iets zinnigs posten?quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Oh snap je moet persoonlijke aanvallen maken. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat je een beetje dom over komt nu.
Lol hij bedoelt dat ie zelf regelmatig dom overkomt?quote:
Oorlog.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En het escaleert steeds verder, ik ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Lol doet iedereen hier om het forumquote:Op maandag 17 augustus 2026 18:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Fijn dat je het toegeeft.
[..]
Fijn dat we het eens zijn over doen alsof je de waarheid in pacht hebt.
Ja idd, zelfkennis heeft hij wel dus.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol hij bedoelt dat ie zelf regelmatig dom overkomt?
Je roept de hele tijd dat je kunt onderbouwen met bronnen, maar je komt met geen enkele bron waaruit blijkt dat Rusland is aangevallen of bedreigd.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar als jij beweert dat Rusland geen aanvallen en dreigingen hebt gehad uit het westen ga ik echt geen moeite meer doen.
Georgië viel Rusland binnen?quote:Ook als je denkt dat de oorlog met Georgie vergelijkbaar is met die van Oekraine mis je behoorlijk wat info.
Ik zal je 1 tip geven over de oorlog met Georgie, Georgie is de oorlog begonnen.
Jij hebt helaas zelf niet echt door hoe slecht onderbouwt en soms rechtuit dom je overkomt. Dus ik heb ik ieder geval meer zelfkennis.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja idd, zelfkennis heeft hij wel dus.
Ergens is het een compliment om door jou dom genoemd te worden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij hebt helaas zelf niet echt door hoe slecht onderbouwt en soms rechtuit dom je overkomt. Dus ik heb ik ieder geval meer zelfkennis.
Jij ziet je bekrompen mening als feit, daar ga je al de fout in.
Ik ben misschien wel dom maar gelukkig nog geen Belg.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ergens is het een compliment om door jou dom genoemd te worden.
Betekent dat we goed zitten
1609–1618quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je roept de hele tijd dat je kunt onderbouwen met bronnen, maar je komt met geen enkele bron waaruit blijkt dat Rusland is aangevallen of bedreigd.
[..]
Georgië viel Rusland binnen?
Vertel, waar en wanneer?
Wederom topargument johquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel dom maar gelukkig nog geen Belg.
Ik pas me graag aan mijn conversatiepartner. Dus graag gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wederom topargument joh
Goe bezig
quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
1609–1618
Pools-Moskovische oorlog
Polen-Litouwen viel Rusland binnen
1610–1617
Ingermanlandse oorlog
Zweden viel Rusland binnen
1708–1709
Zweedse invasie van Rusland
Zweden viel Rusland binnen
1741–1743
Russisch-Zweedse oorlog
Zweden verklaarde Rusland de oorlog
1768–1774
Russisch-Turkse oorlog
Ottomaanse Rijk begon
1787–1792
Russisch-Turkse oorlog
Ottomaanse Rijk begon
1812
Napoleons invasie van Rusland
Frankrijk/Napoleon
1918–1920
Buitenlandse interventie Russische Burgeroorlog
buitenlandse interventie tegen bolsjewieken
1941
Operatie Barbarossa
WO2
Kortom, je hebt in feite niets.quote:En na WO2 wilde Churchill nog doorstoten met operation Unthinkable.
https://www.nationalarchi(...)eration-unthinkable/
En sindsdien zijn er ook zat westerse denktanks die erover speculeren om Rusland op te delen in kleine landen die makkelijker te controleren zijn.
Dus al met al genoeg reden voor Rusland om wantrouwend te zijn naar het westen.
Welke Russische stad werd aangevallen?quote:Over Georgie:
https://www.hrw.org/news/(...)should-send-missions
HRW schrijft dat Georgische troepen vlak voor middernacht op 7 augustus begonnen met beschietingen, die de hele nacht doorgingen.
Daarbij werden onder meer Grad-raketten en tankvuur gebruikt.
Iets ontopic is nog steeds te hoog gegrepen blijkbaarquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan mijn conversatiepartner. Dus graag gedaan
Niet reageren voor jou schijnbaar ookquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iets ontopic is nog steeds te hoog gegrepen blijkbaar
Ik kap er mee, als mensen WO2 afdoen als lachwekkend wordt het niveau mij te laagquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iets ontopic is nog steeds te hoog gegrepen blijkbaar
Wat verwachtte je dan van wantiequote:Op maandag 17 augustus 2026 19:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kap er mee, als mensen WO2 afdoen als lachwekkend wordt het niveau mij te laag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |