abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221671364
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 21:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dat zo? Het is pas sinds kort zo dat WW uitkeringen pas gelimiteerd worden. Hier is dat allang hervormd.
En in Belgie zijn er velen die thuiszitten en leven van leefgeld, ik heb begrepen dat dat best ruim is.
Ze hebben daar de grote schaar ingezet.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 27 augustus 2026 @ 22:01:50 #27
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221671376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ze hebben daar de grote schaar ingezet.
Gaat dat daar niet met de Franse slag?
Ben benieuwd. Er moet ook wel wat gebeuren met zo'n staatsschuld.

Ik zie ook dat voor velen de AOW leeftijd nog 65/66 jaar is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221751939
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Belgie.

Toch wel een bazenland gewoon. :D _O_ _O_ _O_
De snelwegen zijn kut.
Het Bier B:)B en de Friet 🍟 zijn echter onovertroffen. 🤪
pi_221823022
Natuurlijk is België _O_ want @Lenny77
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')