Bij Bredewold heb ik wel het gevoel dat die veel kan drinken, ze komt wat studentikoos over af en toe.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 biertje en die liggen er allemaal af vanavond.
Bradley Wiggins vindt het prutsersquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 biertje en die liggen er allemaal af vanavond.
https://www.eurosport.nl/(...)60002554/video.shtmlquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Peter Sagan en Fernando Gaviria vinden dit geen leuke opmerking!
Bredewold en Puck zijn grooooote drinkersquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Bredewold heb ik wel het gevoel dat die veel kan drinken, ze komt wat studentikoos over af en toe.
Gelukkig komt Puck eraanquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:54 schreef Szura het volgende:
Tokkie Wiebes, daar zit niemand op te wachten
Gelukkig is er Krachtwijk!quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
hallo Dione je tafelgast praat tegen je, wel opletten.
Wij ook niet op jouw postsquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:54 schreef Szura het volgende:
Tokkie Wiebes, daar zit niemand op te wachten
En ze heeft het 30 jarig jubileum bij de NOS al achter de rugquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de Schoolkrant zou ze worden ontslagen.
Ja dat vooral Dione leest gewoon letterlijk de vragen voor die in haar draaiboek staan en luistert nauwelijks naar het antwoord, laat staan dat ze erop in gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelukkig vragen Tom of Steven af en toe door.
Nee, ze gaat opladen om helemaal los te gaan. Ze is alleen zo slim om niet op tv te zeggen dat ze straks laveloos is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:02 schreef gianni61 het volgende:
Puck heeft geen zin in de after. Deze zag ik niet aankomen.
Dat doet ze ook al 30 jaar op deze manierquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:03 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat vooral Dione leest gewoon letterlijk de vragen voor die in haar draaiboek staan en luistert nauwelijks naar het antwoord, laat staan dat ze erop in gaat.
Dat is met de kleine ploegen niet echt te doen zonder ergens anders iets te schrappen op de kalender.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of ze naar twee weken gaan met de Tour voor vrouwen.
Ik denk dat niveau in de breedte nog niet hoog genoeg voor is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of ze naar twee weken gaan met de Tour voor vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |