Alles zit op slot. Hoe kan ik dan reageren? Wordt daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 23 juli 2026 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik regel het zelf wel met Hiddendoe, als een user helpen onmogelijk wordt gemaakt...
Ik heb hongerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:25 schreef Hiddendoe het volgende:
De bui is gezakt, maar de boosheid niet hoor.
Niet zo joviaal doen, Yvonne. Je lijkt me een hele lieve meid, maar dit toontje staat me tegen.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben zo blij dat ik binnenkort een tuintje op mijn buik kan laten groeien.
Nou neequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij mag juichen hoor. Als je dat wilt.
Tuurlijk wel. Treuren om de dood van een oud mens is zo zinloos. Juich liever vanwege de zaken die deze persoon voor elkaar kreeg.quote:
Niet zeggen, dat lever je een perm ban op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Korte samenvatting voor degenen die het boeit.
Ik dien een klacht in op het feedback forum. Vervolgens word ik aangevallen door diverse users vanwege mijn toon.
Dus de vorm is hier belangrijker dan de inhoud.
Afijn, het een leidt tot het ander. Ik krijg een ban van twee dagen. Yvonne vraagt mij om reacties in topics die al op slot zitten.
Is het dan zo gek dat ik de handdoek in de ring gooi en roep dat ze mijn portie voortaan aan fikkie kunnen geven?
Nee, dit forum is bezig met zijn laatste stuiptrekkingen.
Ik geef het nog een jaar. En dan is het fini.
Je kan ook blij zijn dat je terug bent mogen komen. @GGMM werkt hard en dat dag en nacht tussen de tentamens door, om voor jou hier een plekje te maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik dien een klacht in op het feedback forum. Vervolgens word ik aangevallen door diverse users vanwege mijn toon.
Afijn, het een leidt tot het ander. Ik krijg een ban van twee dagen. Yvonne vraagt mij om reacties in topics die al op slot zitten.
Is het dan zo gek dat ik de handdoek in de ring gooi en roep dat ze mijn portie voortaan aan fikkie kunnen geven?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat je terug bent mogen komen. @:ggmm werkt hard en dat dag en nacht tussen de tentamens door, om voor jou hier een plekje te maken.
Degene die het boeit bekijkt jouw PoHi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Prima toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Degene die het boeit bekijkt jouw PoHi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |