Get a roomquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien heb ik maar 1 of 2 dagen werk nodig om te overleven, kan ik maar 1 of 2 dagen aan of vraagt mijn werk zoveel voorbereiding dat ik uiteindelijk maar 1 of 2 dagen kan werken? Of ik werk zo hard in die 1 of 2 dagen dat ik mijn vergoeding dubbel en dwars verdien.
Uiteindelijk trek ik geen steun van de overheid en dat kan meer dan 50% van dit land niet zeggen.
Dank voor het meedenken maar niet helemaal wat ik zoek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:40 schreef Scuidward het volgende:
Als je een langer lopende lening afsluit bij een andere instantie en daarmee je studielening aflost kan je (indirect) nog langer aan je studieschuld denken dan strikt noodzakelijk.
Ben in 2008 gestopt en heb vorig jaar, op 47 jarige leeftijd, alles terugbetaald.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:30 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben in augustus 2009 afgestudeerd en had een studieschuld van zo'n 6000 euro. Ik had mezelf ten doel gesteld om 20 jaar te doen over het afbetalen hiervan. Nu staat er nog 900 euro open en moet ik verplicht 45 euro per maand betalen. Dit houdt dus in dat ik over 20 maanden klaar ben. April 2028 om precies te zijn. Ruim een jaar te vroeg.
Missie gefaald dus![]()
Of heeft iemand tips om het nog wat langer te rekken
Nieuwe studie doen, inclusief lening?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken maar niet helemaal wat ik zoek.
Kan jou wel appen voor tips zekerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:23 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Uitkering voor mekaar maken en vrijstelling vragen
ik lees niet in OP dat er rente op is als er geen rente is dan zo langzaam mogelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 01:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet je mindset veranderen.
Hoe snelller je afbetaald hoe sneller je het vergeet. Nu wordt je er iedere keer aan herinnerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |