abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221521048
Bij mij op het werk loopt een voormalige leraar van de middelbare school. Hij heeft dat werk erg lang gedaan, wel zo'n 30 jaar. Hij zit ook aardig tegen zijn pensioenleeftijd aan. Hij is van baan veranderd op doktersadvies na een burn-out.

Op zich een hele beste en aardige man, maar hij heeft een neiging vanuit zijn oude beroep om mensen (opnieuw) op te voeden dat begrijp ik dat is zijn werk geweest. maar hij heeft nu natuurlijk met volwassen mensen te maken.

Concreet uit zich dit in veel bemoeienis over andermans standpunten, werkhouding, gedrag en mentaliteit. Vooral in sociaal maatschappelijke opzichten. Op het toontje zoals een schoolmeester dat vroeger tegen je deed.

Sommige mensen kunnen het aardig hebben, andere denken van laat maar gaan en weer anderen worden het wel eens zat.
Ik behoor tot de laatste categorie. iemand tips?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:52:20 #2
22592 crew  Ole
pi_221521089
Laat gaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221521099
Zeg het tegen hem
pi_221521128
Wellicht moet je hem keer meenemen naar rustig plek en aangeven dat gedrag niet wenselijk is.

Vooral belangrijkste dat je aangeven wat je zelf vindt. Vanuit jouw gevoel aangeven. Zeg IK, niet jij. Geef ook ruimte voor zijn reactie. Zoek maar meer info op feedback geven en nemen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Spellchecker vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:09:21 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221521184
Jij hebt wel vaker last van meningen van anderen.

Zeg hem hoe jij er over denkt.
En verder negeren.
pi_221521289
Heb je veel met hem te maken?
Zo nee, lekker laten.
Zo ja, vertel hem wat dit met je doet. En ga verder met je leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')