Filmpje in de linkquote:97-jarige Betty verbreekt opnieuw record als oudste vrouwelijke 'wing walker'
De 97-jarige Betty Bromage heeft in het Engelse Gloucestershire haar eigen wereldrecord verbroken als oudste vrouwelijke wingwalker. Met haar zesde 'wing walk' zamelde ze geld in voor het ziekenhuis waar ze vorig jaar na een beroerte werd behandeld.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ty-verbreekt-opnieuw
Bedoel je nu, of toen deze mevrouw geboren werd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:26 schreef raptorix het volgende:
Wingwalking was ook typisch een vrouwelijk iets in de jaren 20
Toen de vrouw geboren werdquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Bedoel je nu, of toen deze mevrouw geboren werd?
Tenniswedstrijd een optie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:41 schreef junkiesietze het volgende:
Ze walked helemaal niet, ze staat gewoon stil op die vleugel.
Doe dan ook wat trucjes
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:46 schreef Kanaroe het volgende:
Mijn standaard ochtendhumeur is verdreven door Betty![]()
![]()
Dank @:voss
Vandaar de naam Flappers?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:26 schreef raptorix het volgende:
Wingwalking was ook typisch een vrouwelijk iets in de jaren 20
Oplichterij dit jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:41 schreef junkiesietze het volgende:
Ze walked helemaal niet, ze staat gewoon stil op die vleugel.
Doe dan ook wat trucjes
Oopsadaisy excuus @vosssquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Zie mijn sig.
Dat gaat vaak fout, dus @:voss is ook van mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |