Wow en doe je dat vaak, je ex al defecerend bellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:35 schreef Kottnauer het volgende:
Ik heb dat niet met tandenpoetsen, maar wel als ik even mijn ex telefonisch wil spreken. Dat moet defecerend gebeuren, waarbij ik er naar streef het ook goed hoorbaar te maken.
Nee, je moet dat soort dingen ook niet overdrijven, dan gaat het leuke eraf. Net zoals appeltaart eten, wat heerlijk is. Maar niet iedere dag. Het moet wel een traktatie blijven.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wow en doe je dat vaak, je ex al defecerend bellen?
Groot gelijk. Ik eet ook wel eens taart tijdens het poepen de laatste tijd. Wel voor het tandenpoetsen uiteraardquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:46 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nee, je moet dat soort dingen ook niet overdrijven, dan gaat het leuke eraf. Net zoals appeltaart eten, wat heerlijk is. Maar niet iedere dag. Het moet wel een traktatie blijven.
Aangezien je toch een hand vrij hebt kan je ook wel een hussie bitterballen laten zakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:21 schreef Gibson88 het volgende:
Heerlijk ontspannend. Gewoon effe een bruine fruitschaal breien terwijl je tanden poetst![]()
Multitasking noem ik dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |