SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zoals in iedere goede relatie luistert ze niet naar mijquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Durf je dat zelf niet?
Beter opvoeden dan!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals in iedere goede relatie luistert ze niet naar mij
Ben je nu met Cherry aan het flirtenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar iemand die knap is, heeft toch juist weinig/geen make-up nodig?
Ik ben haar pappi nietquote:
Laat @Q. het maar niet horen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu met Cherry aan het flirten![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben haar pappi niet
Daarnaast: ze mag er zelf mee sjouwen en tijdens de driemaal daagse omkleedronde zit ik op het terras. Win win
Ik krijg hier een epilepsieaanval van, wat doe jequote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg hier een epilepsieaanval van, wat doe je
Ja, dat ben ik dus niet voor zover ik weet.quote:
Beetje welquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus niet voor zover ik weet.
quote:
wutquote:
nee idd, tijd dat we de zon kunnen uitzetten, zo een aan/uitschakelaarquote:
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddelsquote:
Het is alweer kwart voor elf. Ik had het nog vroeger verwacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddels
volgens gevoel temperatuur zitten we op 20, "real feel" is 21 volgens buienradarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu ook nog niet onder de 20, ben het wel een beetje gewend inmiddels
Volgens het lokale weerstation is het 20.4, de laagste temperatuur dit etmaalquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens gevoel temperatuur zitten we op 20, "real feel" is 21 volgens buienradar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |