Nou dat gaat op deze manier sowieso niet lukken.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Nizno, ben wat aan het experimenter/aanklooien om de verspakketten wat anders te maken. Had nu de groene curry, en ipv de kokosmelk toe te voegen heb ik de groenten en vlees lekker in hun eigen vocht laten pruttelen met een drupje water en daarna ingedikt met maizena. Dat smaakte een stuk beter dan de oorspronkelijke variant
Inmiddels wel mail ontvangen...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet nooit hoe snel ze met zulke mails zijn, lijkt me dat ze da wel naar iedereen sturen als ze verstandig zijn. Ze hebben al wel een infopagina https://over.bol.com/nl/n(...)ing-partner-van-bol/
Lekker buiten slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is die ook wat pittigerquote:
Ja meestal gaat dat in batchesquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels wel mail ontvangen...![]()
![]()
ja melk verwijderen maakt idd dat de pit ook feller wordtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die ook wat pittigerEn heeft wel wat weg van de kip kerrie van de chinees, dus dat is sowieso al een pluspunt
Vind die groene curry normaal ook veel te veel saus in verhouding, is bijna een soep. Dus dit lost dat probleem ook opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja melk verwijderen maakt idd dat de pit ook feller wordt
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker buiten slapen
Nou dat was ik ook weer niet van plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toch nog een souvenirtje gekocht dusquote:
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doenquote:
hehe, ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog een souvenirtje gekocht dus
Aaaahquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doen
A jawel joh keileukquote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat was ik ook weer niet van plan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon ga verkassen naar een andere sc als jullie zo gaan doen
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A jawel joh keileuk![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt een like omdat ik moest lachen om de naaktslakken, niet omdat het plots geen slop meer is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A jawel joh keileuk![]()
[ afbeelding ]
Toch bedanktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je krijgt een like omdat ik moest lachen om de naaktslakken, niet omdat het plots geen slop meer is.
Je zou me gewoon volgen, net zoals dat je me hiernaartoe hebt gevolgdquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels wel mail ontvangen...![]()
![]()
Bijenkorf ookquote:Datalek raakt Bol en de Bijenkorf: bestellingen vertraagd of geannuleerd en klantgegevens mogelijk op straat
Bol en de Bijenkorf waarschuwen hun klanten voor een datalek. Door een cyberincident bij een logistieke partner zijn mogelijk persoonsgegevens van klanten ingezien of gestolen. Ook zorgt het lek voor flinke logistieke problemen: bestellingen lopen vertraging op of zijn zelfs tijdelijk geannuleerd.
Ze is gewoon zorgzaam en ze wil haar adoptiekitten een beetje in het oog houdenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou me gewoon volgen, net zoals dat je me hiernaartoe hebt gevolgd
bestaat die nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |