Ik heb het geblurde filmpje verwijderd.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik stel ook voor dat dat filmpje, ondanks de spoiler, uit de OP wordt gehaald.
Ik zag op X iemand die had het gezien en moest letterlijk huilen ervan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik stel ook voor dat dat filmpje, ondanks de spoiler, uit de OP wordt gehaald.
Nou meer rode vlaggen heb ik niet nodigquote:Het internet doet rare dingen met mensen. Zo heb je bijvoorbeeld mensen die op deze link klikken naar beelden van de Amerikaanse vlogger Perez Hilton, terwijl je dat juist niet moet doen. Perez Hilton was namelijk zichzelf aan het snijden terwijl hij naakt aan het livestreamen was, wat betekent dat die beelden op internet staan. Maar die beelden zouden er niet moeten zijn, je moet namelijk helemaal niet jezelf de hele tijd livestreamen, en al helemaal niet naakt, en al helemaal niet terwijl je jezelf aan het snijden bent en zegt dat je hoopt dat je doodgeschoten gaat worden door agenten. Klik weg. Kijk niet. U bent gewaarschuwd.
Doet me erg denken aan die ene Amerikaanse gast die ook steeds met allerlei verslavingen en zelfverminking in het ziekenhuis werd opgenomen .....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:46 schreef Mylene het volgende:
Perez’s geestelijke toestand.
[ x ]
[ x ]
Blij dat ik hem niet bekeken heb dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou de video absoluut niet kijken, op Reddit zeggen mensen dat het het meest horrific iets is dat ze ooit hebben gezien en je het niet meer kwijtraakt. En daar zitten ook mensen bij die zelf in de medische/psychische wereld werken of bekend zijn met dingen als rotten.com.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag op X iemand die had het gezien en moest letterlijk huilen ervan.
En op geenstijl hadden ze het volgende artikel erover geschreven
[..]
Nou meer rode vlaggen heb ik niet nodig
Deel van het probleem misschien.quote:je moet namelijk helemaal niet jezelf de hele tijd livestreamen
Wat een mongool, spuitje had beter geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:46 schreef Mylene het volgende:
Perez’s geestelijke toestand.
[ x ]
[ x ]
Uiteraard wel bekeken. Hij is van het padje af, maar dat snijden dat zie ik niet hoor. Hij is wel gek maar niet zo gek. Het zou best bloed kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blij dat ik hem niet bekeken heb dan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Ok waarom is dat filmpje alleen maar te kijken met een Twitter account? Wat is deze?
Link iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:27 schreef maily het volgende:
[..]Nee dat linkt naar twitter. Ik heb geen Twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Net verwijderd door TS . Wellicht te vinden met een zoekmachinequote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Ok waarom is dat filmpje alleen maar te kijken met een Twitter account? Wat is deze?
Link iemand?
Bij GS.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Link iemand?
Oh!!!quote:
lol ik moest deze zin 3 keer lezen voor ik doorhad dat het niet over Paris Hilton ging.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:53 schreef SimonB. het volgende:
Dacht even dat Paris verkeerd gespeld was.
Nog nooit van deze man gehoord. Verder triest genoeg natuurlijk.
quote:Gossipblogger Perez Hilton (48) is gisteren naar het ziekenhuis gebracht nadat hij een gruwelijke video live uitzond op TikTok.
Dan loop je simpelweg niet lang genoeg rond in SHO, want anders kan je deze naam onmogelijk gemist hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:53 schreef SimonB. het volgende:
Dacht even dat Paris verkeerd gespeld was.
Nog nooit van deze man gehoord. Verder triest genoeg natuurlijk.
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan loop je simpelweg niet lang genoeg rond in SHO, want anders kan je deze naam onmogelijk gemist hebben.
https://www.geenstijl.nl/(...)m-aan-het-snijden-isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef vosss het volgende:
Link iemand?
Kijk en hierom noemde ik jou dus in dit topic:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)m-aan-het-snijden-is
Ik heb ook geen twitter maar kan het filmpje wel zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat linkt naar twitter. Ik heb geen Twitter.
Coolquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:45 schreef junkiesietze het volgende:
kan iemand het filmpje DM'en?
Ik kan er wel tegen, liveleak was mijn favo social media site.
Wat is dat voor familie dat ze nog even het vuurtje brandend houden met een beetje extra benzine?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:54 schreef Mylene het volgende:
Kinderen Perez Hilton waren vlak voor incident tijdens livestream thuis
De kinderen van Perez Hilton waren vlak voor het moment dat de Amerikaanse roddelblogger zichzelf verwondde tijdens een livestream, in de woning aanwezig. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt in een update op de website van Hilton.
"Enkele minuten voor het incident tijdens de openbare livestream bevonden de kinderen, nicht en zus van Perez zich nog in het huis", staat in de verklaring. Toen duidelijk werd dat het niet goed ging met de blogger, is de familie "onmiddellijk gevlucht" om de kinderen van dertien, elf en acht jaar "te beschermen tegen traumatische ervaringen".
"Onze hoogste prioriteit is momenteel om de kinderen te helpen verwerken wat ze hebben meegemaakt", schrijft de familie. "Een belangrijk onderdeel van dat proces is dat ze veilig naar huis kunnen terugkeren en weer een gevoel van veiligheid en normaliteit kunnen opbouwen."
https://www.nu.nl/achterk(...)ivestream-thuis.html
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:07 schreef Mylene het volgende:
Moeder Perez Hilton vraagt voogdij over zijn kinderen na verontrustende livestream: ‘Veiligheid staat voorop’
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet hoor. Waarom krijg ik het gevoel dat die familie helemaal niet het juiste voor die kinderen wil maar vooral wat hún lekker uitkomt?
Wat is er? Ik snap wel dat die kinderen bij die ouders zijn nu, maar waarom er direct voogdij geregeld moet worden? Tenzij het puur gaat om voogdij dat ze daar zijn, maar eh gelijk de rest van alle voogdij?quote:
Echt SHO!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is er? Ik snap wel dat die kinderen bij die ouders zijn nu, maar waarom er direct voogdij geregeld moet worden? Tenzij het puur gaat om voogdij dat ze daar zijn, maar eh gelijk de rest van alle voogdij?
In Amerika is dat misschien per state verschillend?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is er? Ik snap wel dat die kinderen bij die ouders zijn nu, maar waarom er direct voogdij geregeld moet worden? Tenzij het puur gaat om voogdij dat ze daar zijn, maar eh gelijk de rest van alle voogdij?
Oh, tijdelijk.quote:De moeder van gossipblogger Perez Hilton (48) heeft de tijdelijke voogdij aangevraagd over zijn drie kinderen. Dat maakt haar advocaat bekend. Ze doet dat na het incident begin augustus, waarbij de internetpersoonlijkheid zichzelf verwondde tijdens een livestream op TikTok.
Want likes enzo ...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
En wat @:APK zei over de eerdere berichtgeving: waarom ga je als familie nog extra informatie delen over de kinderen?
Wat voor zin heeft dat? Wat doet het goed voor die kinderen? Waarom houd je inderdaad ‘het vuurtje brandend?’ Waar slaat dat op,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |