Een kat kan gewoon meerdere namen hebben hoor. De mijne heeft er ook talloze naast zijn officiële naam.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
Zolang ze niet weten dat hij corrie heet vind ik niet dat ze uberhaupt een goede band met het dier hadden.
Maar het is wel kad
Je zusje gaat ook onder meerdere namenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een kat kan gewoon meerdere namen hebben hoor. De mijne heeft er ook talloze naast zijn officiële naam.
Noem je 'm snikkel, zelfde klank.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:06 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen een hele leuke cyperse kat in huis nadat ik hem naar binnen heb gekregen met stukjes vis.
Z’n naam is corrie.
Kreeg ik dus vanochtend een papiertje in de bus dat iemand op zoek is naar Corrie, maar die noemt hem dus bikkel![]()
Maar ik ga corrie dus echt niet terug brengen, ik heb paling gehaald en we gaan samen paling eten met de lunch.
Een kat bikkel noemen
Haar poes ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Je zusje gaat ook onder meerdere namen
Dat zal best. Is volgens mij een vormveranderaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:37 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Je zusje gaat ook onder meerdere namen
En een katje toen ze (na lang zoeken) jouw snickel had gevonden?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Dikkepaap het volgende:
Je zusje was een bikkel toen ik eenmaal haar poes had gevonden.
Dus jij lokt poezen met je Paling?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:06 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen een hele leuke cyperse kat in huis nadat ik hem naar binnen heb gekregen met stukjes vis.
Z’n naam is corrie.
Kreeg ik dus vanochtend een papiertje in de bus dat iemand op zoek is naar Corrie, maar die noemt hem dus bikkel![]()
Maar ik ga corrie dus echt niet terug brengen, ik heb paling gehaald en we gaan samen paling eten met de lunch.
Een kat bikkel noemen
Blijven oefenen, ooit lukt het je snellerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:12 schreef Dikkepaap het volgende:
Je zusje was een bikkel toen ik eenmaal haar poes had gevonden.
"Kutkat."quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een kat kan gewoon meerdere namen hebben hoor. De mijne heeft er ook talloze naast zijn officiële naam.
Draakzilla, kitzilla, mafblaze, kindje shash, drakenschnitzel, knappe vent, prachtige man, blazeybeessie, beessieblaze, blazekindje en ik zal er vast nog velen zijn vergeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Kutkat."
"Kut beest"
"Gek dier"
"Sukkel"
"Pannenkoek"
"Haarbal"
"Vreetzak"
Echt gruwelijk nat?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:52 schreef Dikkepaap het volgende:
Ik had haar poes redelijk snel gevonden maar was slecht weer dus haar poes was helemaal nat,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |