Het is verplicht om ze terug te bellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:41 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Ik heb meer moeite met na de sex de deur uit werken en dat gezeik van verplicht terugbellen.
Daarom altijd bij hun neukenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:41 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Ik heb meer moeite met na de sex de deur uit werken en dat gezeik van verplicht terugbellen.
Wel helaas heb je dat zelf niet in de hand. Tenzij je als 13 jarige jochie aan het roken was waardoor de groeihormonen vertragen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:40 schreef incel het volgende:
Hoe moeilijk is het om vandaag de dag in 2026 nog steeds het niet voor elkaar krijgen om een vrouw te vinden om seks mee te hebben?
Zorg er gewoon voor dat:
- Je minimaal 185cm lang bent
- Doe 3x per week sportschool
- Doe 3x per week cardio
- Heb een knap gezicht
- Een stuk of 200 followers op instagram
- Wat interessante hobby's en goede foto's van jezelf met andere succesvolle mannen of aantrekkelijke vrouwen
En je kan gewoon een beetje op tinder scrollen en voor je het weet heb je een match, maak je een praatje, regel je het nummer, spreek je een wandel of koffie date af vlakbij je huis en verzin je een smoesje om haar mee te nemen en je bent binnen
Maar dan heb je dus van die mannen die lukt dit allemaal nietDie denken dat lekkere wijven vanzelf op ze af komen of dat ze opeens op de stoep staan of zo. Nee lul als je iets wil dan zou je er toch echt zelf voor moeten werken.
Klacht: Mannen die onvrijwillig geen seks kunnen hebben met alle moderne tools die ze vandaag de dag tot hun beschikking hebben
Lees de naam van de TS, nog te dom om te schijtenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel helaas heb je dat zelf niet in de hand. Tenzij je als 13 jarige jochie aan het roken was waardoor de groeihormonen vertragen.
Ik heb even een handleiding laten maken door het neefje van @Nova . zodat @incel eindelijk weet hoe hij moet poepen (niet op zijn Vlaamsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lees de naam van de TS, nog te dom om te schijten
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb even een handleiding laten maken door het neefje van @:nova . zodat @:incel eindelijk weet hoe hij moet poepen (niet op zijn Vlaams)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol aan vrouwen advies vragen hoe je vrouwen moet scorenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:32 schreef Edding345 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DbmNcewGRrT/
op zich ben ik het eens met deze dame alleen dan swipe je naar pagina 7... en dan heeft TS weer gelijk
Oneens dacht eerst zo maar als je ziet dat maar 2% van de mannen echt scoort met dames en die niet bewust zijn van hun nepotisme dan kan je beter naar wing girls luisteren en niet naar je zusquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:28 schreef incel het volgende:
[..]
Lol aan vrouwen advies vragen hoe je vrouwen moet scoren
Ja man jagers vragen doorgaans ook aan het hert hoe ze het beste op ze kunnen schieten.
Ja moet je wel vrouw hebben die je echt kan vertrouwen en zelf geen agenda heeft of iets zegt om zich over zichzelf beter te voelen of om naar anderen beter over te komen. Dus dan heb ik het niet over van die straatinterviews of zo dat is allemaal bullshit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:37 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Oneens dacht eerst zo maar als je ziet dat maar 2% van de mannen echt scoort met dames en die niet bewust zijn van hun nepotisme dan kan je beter naar wing girls luisteren en niet naar je zus
Meeste mannetjes zijn achterlijk man die zeggen koop bloemen bij de eerste date enzo
Ik dacht dat jouw username met van die ontbijtzooi te maken had waar je melk bij moest doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef SpecialK het volgende:
Oh je bedoelt mijn username.
Nee.
Maar laten we eerlijk zijn. Jezelf incel noemen en dan doen alsof dat gewoon een cutesie koosnaampje is en verder geen betekenis heeft is wel wat anders dan mijn username.
Er is geen twijfel (en geen vertraging) over wat zijn username daadwerkelijk betekent hihihhahahahohoohquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw username met van die ontbijtzooi te maken had waar je melk bij moest doen.
[ afbeelding ]
Been verleng chirurchiequote:Op maandag 10 augustus 2026 10:14 schreef HSG het volgende:
Hoe moet iemand ervoor zorgen dat die 1m85 wordt?
Fake it till you make it. Heb een schijthekel aan andere mensen maar heb wel de behoefte om te neuken. Dus ja..quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:41 schreef 2dope het volgende:
De meeste mannen die enige vorm van sociale interactie bezigen in hun vrije tijd hebben een aanzienlijk hogere kans op seks.
Er zijn natuurlijk ook "mannen" die het wat minder hebben getroffen op dat vlak, die zijn vaak te herkennen aan het feit dat ze internetforums volkladden met lachwekkend geklaag over vrouwen, vaak gepaard met ongeloofwaardige opschepperij over hoe succesvol ze zelf zijn (daadwerkelijk succesvolle mannen hoeven dat niet te etaleren op een internetforum).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |