abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221514436
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:41 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Ik heb meer moeite met na de sex de deur uit werken en dat gezeik van verplicht terugbellen.
Het is verplicht om ze terug te bellen? :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221515572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 14:41 schreef Uncle_Cheech het volgende:
Ik heb meer moeite met na de sex de deur uit werken en dat gezeik van verplicht terugbellen.
Daarom altijd bij hun neuken
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221515590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:40 schreef incel het volgende:
Hoe moeilijk is het om vandaag de dag in 2026 nog steeds het niet voor elkaar krijgen om een vrouw te vinden om seks mee te hebben?

Zorg er gewoon voor dat:

- Je minimaal 185cm lang bent
- Doe 3x per week sportschool
- Doe 3x per week cardio
- Heb een knap gezicht
- Een stuk of 200 followers op instagram
- Wat interessante hobby's en goede foto's van jezelf met andere succesvolle mannen of aantrekkelijke vrouwen

En je kan gewoon een beetje op tinder scrollen en voor je het weet heb je een match, maak je een praatje, regel je het nummer, spreek je een wandel of koffie date af vlakbij je huis en verzin je een smoesje om haar mee te nemen en je bent binnen _O_

Maar dan heb je dus van die mannen die lukt dit allemaal niet :') Die denken dat lekkere wijven vanzelf op ze af komen of dat ze opeens op de stoep staan of zo. Nee lul als je iets wil dan zou je er toch echt zelf voor moeten werken.

Klacht: Mannen die onvrijwillig geen seks kunnen hebben met alle moderne tools die ze vandaag de dag tot hun beschikking hebben
Wel helaas heb je dat zelf niet in de hand. Tenzij je als 13 jarige jochie aan het roken was waardoor de groeihormonen vertragen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221515875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wel helaas heb je dat zelf niet in de hand. Tenzij je als 13 jarige jochie aan het roken was waardoor de groeihormonen vertragen.
Lees de naam van de TS, nog te dom om te schijten
pi_221515975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lees de naam van de TS, nog te dom om te schijten
Ik heb even een handleiding laten maken door het neefje van @Nova . zodat @incel eindelijk weet hoe hij moet poepen (niet op zijn Vlaams :T )

_O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221516166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb even een handleiding laten maken door het neefje van @:nova . zodat @:incel eindelijk weet hoe hij moet poepen (niet op zijn Vlaams :T )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O-
_O-
pi_221523501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:32 schreef Edding345 het volgende:
https://www.instagram.com/p/DbmNcewGRrT/

op zich ben ik het eens met deze dame alleen dan swipe je naar pagina 7... en dan heeft TS weer gelijk :')
Lol aan vrouwen advies vragen hoe je vrouwen moet scoren :')

Ja man jagers vragen doorgaans ook aan het hert hoe ze het beste op ze kunnen schieten.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 14:37:54 #58
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221525796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:28 schreef incel het volgende:

[..]
Lol aan vrouwen advies vragen hoe je vrouwen moet scoren :')

Ja man jagers vragen doorgaans ook aan het hert hoe ze het beste op ze kunnen schieten.
Oneens dacht eerst zo maar als je ziet dat maar 2% van de mannen echt scoort met dames en die niet bewust zijn van hun nepotisme dan kan je beter naar wing girls luisteren en niet naar je zus

Meeste mannetjes zijn achterlijk man die zeggen koop bloemen bij de eerste date enzo
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221539487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 14:37 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Oneens dacht eerst zo maar als je ziet dat maar 2% van de mannen echt scoort met dames en die niet bewust zijn van hun nepotisme dan kan je beter naar wing girls luisteren en niet naar je zus

Meeste mannetjes zijn achterlijk man die zeggen koop bloemen bij de eerste date enzo
Ja moet je wel vrouw hebben die je echt kan vertrouwen en zelf geen agenda heeft of iets zegt om zich over zichzelf beter te voelen of om naar anderen beter over te komen. Dus dan heb ik het niet over van die straatinterviews of zo dat is allemaal bullshit.
pi_221539543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef SpecialK het volgende:
Oh je bedoelt mijn username.

Nee.

Maar laten we eerlijk zijn. Jezelf incel noemen en dan doen alsof dat gewoon een cutesie koosnaampje is en verder geen betekenis heeft is wel wat anders dan mijn username.
Ik dacht dat jouw username met van die ontbijtzooi te maken had waar je melk bij moest doen.

pi_221539615
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 08:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik dacht dat jouw username met van die ontbijtzooi te maken had waar je melk bij moest doen.

[ afbeelding ]
Er is geen twijfel (en geen vertraging) over wat zijn username daadwerkelijk betekent hihihhahahahohooh
pi_221540423
Hoe moet iemand ervoor zorgen dat die 1m85 wordt?
Corporate translator
pi_221540531
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2026 10:14 schreef HSG het volgende:
Hoe moet iemand ervoor zorgen dat die 1m85 wordt?
Been verleng chirurchie
  Eindredactie Games maandag 10 augustus 2026 @ 11:41:02 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221541314
De meeste mannen die enige vorm van sociale interactie bezigen in hun vrije tijd hebben een aanzienlijk hogere kans op seks.

Er zijn natuurlijk ook "mannen" die het wat minder hebben getroffen op dat vlak, die zijn vaak te herkennen aan het feit dat ze internetforums volkladden met lachwekkend geklaag over vrouwen, vaak gepaard met ongeloofwaardige opschepperij over hoe succesvol ze zelf zijn (daadwerkelijk succesvolle mannen hoeven dat niet te etaleren op een internetforum).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221541396
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 10:19 schreef incel het volgende:

[..]
Been verleng chirurchie
Werkt niet.
Corporate translator
pi_221547771
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:50 schreef HSG het volgende:

[..]
Werkt niet.
Je moet het ook niet zelf doen
pi_221547829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 12:47 schreef incel het volgende:

[..]
Je moet het ook niet zelf doen
Dat werkt al helemaal niet.
Corporate translator
pi_221548454
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:41 schreef 2dope het volgende:
De meeste mannen die enige vorm van sociale interactie bezigen in hun vrije tijd hebben een aanzienlijk hogere kans op seks.

Er zijn natuurlijk ook "mannen" die het wat minder hebben getroffen op dat vlak, die zijn vaak te herkennen aan het feit dat ze internetforums volkladden met lachwekkend geklaag over vrouwen, vaak gepaard met ongeloofwaardige opschepperij over hoe succesvol ze zelf zijn (daadwerkelijk succesvolle mannen hoeven dat niet te etaleren op een internetforum).
Fake it till you make it. Heb een schijthekel aan andere mensen maar heb wel de behoefte om te neuken. Dus ja..

Herken jij jezelf hierin? Doe dan met deze info wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')