Dat is tenminste eerlijk. Een stuk beter dan de reacties op nu.nl of zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
Voor een degelijke kwaliteitsmeting moet je waarschijnlijk naar NWS. Gaat het binnen 5, 8 of toch 10 reacties over buitenlanders
Bij jou is dat anders aardig mislukt of niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben jou toch? Meer hebben we niet nodig. Jij houdt ons tenminste nog een beetje sane.
Dat is zo ja. Soms lijkt het alsof ik de enige ben die nog weet hoe je moet forummen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben jou toch? Meer hebben we niet nodig. Jij houdt ons tenminste nog een beetje sane.
Beschaafd moeten formuleren is toch ook eerlijk. Zij hebben toch AI moderatie? Soort automatische ondergrens beoordelaar. Hier lees ik dan weer bruinhemd moderatie vrolijk meetypen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:40 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is tenminste eerlijk. Een stuk beter dan de reacties op nu.nl of zo.
Klopt, maar ik hoor hier ook helemaal niet thuis. Ik heb er vrede mee zolang jullie dat ook hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij jou is dat anders aardig mislukt of niet?
Nee gewoon hard en recht voor z'n raapquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:42 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Beschaafd moeten formuleren is toch ook eerlijk. Zij hebben toch AI moderatie? Soort ondergrens beoordelaar.
Maar dat is nog geen kwaliteit, Rocky. Beetje ronken kan iedereen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Nee gewoon hard en recht voor z'n raap
Die andere manier van communiceren, dat is pas knap. Dat een politiewagen op weg naar een melding je passeert en er daarna ineens een vrouw op een motor midden op de rotonde staat te appen. Of dat je een brief krijgt van de bank van je ex, terwijl je al jaren geen contact met haar hebt. Dat is prachtig man. Beetje initiatief tonen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen kwaliteit, Rocky. Beetje ronken kan iedereen.
Ik weet niet of je dit expres doet maar ik voel het altijd binnenin mijn hersenen prikkelen als ik jouw posts lees, en niet op een positieve manier.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die andere manier van communiceren, dat is pas knap. Dat een politiewagen op weg naar een melding je passeert en er daarna ineens een vrouw op een motor midden op de rotonde staat te appen. Of dat je een brief krijgt van de bank van je ex, terwijl je al jaren geen contact met haar hebt. Dat is prachtig man. Beetje initiatief tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |