quote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:56 schreef Toine51 het volgende:
Waar betalen ze dat van?
Ze krijgen toch alleen leefgeld?
Dat het kabinet dat maar mag doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:09 schreef PurifieR het volgende:
Mooi. Dat vele sportscholen dit goede voorbeeld maar gaan volgen.
Dat zou inderdaad nog beter zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat het kabinet dat maar mag doen.
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Juist als je geld hebt is het makkelijker om te verkassen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Alle asielzoekers zijn toch vluchtelingen voor geweld en vervolging.....??
Tenminste, dat is wat de deugers ons willen laten geloven....
Ze hadden er ook een postcode-beleid van kunnen maken. Ik begrijp echt dat deze sportschool overgaat tot dit beleid, maar ze hadden er beter aan gedaan om er niet eerlijk over te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:25 schreef Koekoekmakto het volgende:
Negatief discrimineren is dus strafbaar. Wat een nieuws. Dat er nog maar vele boetes mogen volgen voor dat 'ons kent ons' tuig. Te dom om het echt goed onder de radar te doen.
Slim discrimineren is 'u past niet in het team', 'mijn maatje Henk wacht ook al heel lang op dit plekje', geen ledenstop, maar een besloten club met een voordraagsysteem. En, bij aanwezigheid, natuurlijk heel veel kritiek en sneren geven (omdat het kan), zodat ze hopelijk sneller oprotten.
Hmm. Ik blijf toch voor individueel & achteraf uitsluiten na slecht gedrag dan vooraf collectief uitsluiten op basis van vooroordelen of groepsimago.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze hadden er ook een postcode-beleid van kunnen maken. Ik begrijp echt dat deze sportschool overgaat tot dit beleid, maar ze hadden er beter aan gedaan om er niet eerlijk over te zijn.
Beleidsmatig niet altijd mogelijk, zeker voor een commercieel bedrijf dat ook aan het imago moet denken ivm behoud huidige klandizie.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hmm. Ik blijf toch voor individueel & achteraf uitsluiten na slecht gedrag dan vooraf collectief uitsluiten op basis van vooroordelen of groepsimago.
Dit kun je niet vergelijken met voetbalsupporters of overheidsingrijpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beleidsmatig niet altijd mogelijk, zeker voor een commercieel bedrijf dat ook aan het imago moet denken ivm behoud huidige klandizie.
Onze overheid doet het ook met bijvoorbeeld voetbalsupporters of scholen. Maatwerk klinkt mooi en genuanceerd, maar is bewerkelijk en (dus) kostbaar.
?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dit kun je niet vergelijken met voetbalsupporters of overheidsingrijpen.
Je gaf zelf al aan dat er een verschil is tussen een commerciele organisatie en overheid en dat er een verschil is tussen een paar asielzoekers die willen sporten en een groep voetbalsupporters. Leg mij maar uit wat er van die vergelijking kloppend is. Zo kan ik naast die sportende asielzoekers/sportschool ook een groep caravalvierders en een vrijwillegersorganistie opvoeren in dit verhaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
?
Dat mag je uitleggen. Mij lukte het namelijk prima om de vergelijking te maken, zoals te lezen in de post die je quootte.
Klopt. Het incidentenregister is flinterdun.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat raar. Je hoort anders nooit klachten over bewoners van een azc. Zijn altijd zulke lieve mensen.
Ik benoemde voornamelijk de overeenkomsten in aanpak, niet de verschillen. Maar inderdaad, de sportschool had beter (in dit geval: minder eerlijk) moeten handelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:31 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Je gaf zelf al aan dat er een verschil is tussen een commerciele organisatie en overheid en dat er een verschil is tussen een paar asielzoekers die willen sporten en een groep voetbalsupporters. Leg mij maar uit wat er van die vergelijking kloppend is. Zo kan ik naast die sportende asielzoekers/sportschool ook een groep caravalvierders en een vrijwillegersorganistie opvoeren in dit verhaal.
Uiteindelijk maakt het verder niet zo uit. De "maatregelen" zijn discriminatoir gebleken.
Is dit niet het AZC waar Timmermans op fietsafstand vandaan woont en waar hij nooit overlast van heeft?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat raar. Je hoort anders nooit klachten over bewoners van een azc. Zijn altijd zulke lieve mensen.
Nee, die woont toch in Maastricht. Echt is in Midden-Limburg.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Is dit niet het AZC waar Timmermans op fietsafstand vandaan woont en waar hij nooit overlast van heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |