Vissen worden ook helemaal niet gemaakt in een fabriek 🤣 die worden door de beheerder gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we hier in Rotterdam een visfabriek?
Ik vroeg me ook al af wat ik me bij een visfabriek moest voorstellen. Visafslag ken ik wel, maar die heb je voor zover ik weet niet in Rotterdam.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vissen worden ook helemaal niet gemaakt in een fabriek 🤣 die worden door de beheerder gemaakt.
Vissen zijn ook dieren en ooit ga ik leren om ze niet te eten, maar tot die tijd ga ik wel fan blijven van vis. Tot zover mijn niet zo inhoudelijke bijdrage.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af wat ik me bij een visfabriek moest voorstellen. Visafslag ken ik wel, maar die heb je voor zover ik weet niet in Rotterdam.
Ze zijn altijd zo begaan met hun medemens he, die influencers. Altijd zo altruïstisch ingesteldquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of ze wilt het gewoon normaliseren en bespreekbaar maken. Het is niet niks, zoiets voor een jonge meid.
's Ochtends is er geen enkele twijfel over mijn viriliteit, ik ben dan #altijdready.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Is het je intussen gelukt weer een keer geil te worden TS? Heb je wel elke ochtend een gezonde ochtend erectie?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
's Ochtends is er geen enkele twijfel over mijn viriliteit, ik ben dan #altijdready.
Ik heb me er ondertussen overheen gezet en me toch nog afgetrokken bij foto's van Emma Kok, dus moeders, houd uw dochters binnen.
Maak je geen zorgen, die zit nog midden in haar 'elke pik is weer een beetje validatie' eraquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:50 schreef einzeinz het volgende:
Fappen mag en die dames vinden het vast ook niet erg om gegeerd te zijn.
In haar geval moet ze ook wat pikken af rijden want voor je het weet ben je ouder, verrimpeld en kijken de mannen naar jongere dames dan jou.
Op schoonheid staat een datum! Gebruik je tijd dus nuttig!
Mocht ik vrouw zijn, ik neukte de stad plat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |