abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221500461
Aangezien dit niet echt een vraag is voor het vliegtopic of het SC-topic, dan maar ff een nieuw topic aangemaakt…

Afgelopen vrijdag is bekend geworden dat er een landelijke OV-staking zal plaatsvinden op 9 september. 3x raden wie er die dag op vakantie vertrekt :') (vlucht einde ochtend vanaf Schiphol). Mijn reistijd naar Schiphol is normaal gesproken dik 2 uur, dus nu de trein afvalt zijn andere opties een dagje eerder afreizen en een hotel pakken (al vaker gedaan bij een vroege vlucht) of op de ochtend met eigen auto rijden, al weet ik dat parkeren bij de luchthaven niet echt goedkoop is.

Zijn er ergens veilige plekken (bijv. hotels) waar je je auto tegen een goedkoop tarief voor langere tijd kan laten staan? Uit het verleden (eerdere reizen die ik met groepen heb gemaakt) weet ik dat mensen dit wel eens gedaan hebben, maar waar precies dat is weet ik niet. Iemand een goede optie? Een betrouwbare parking mag uiteraard ook, maar de reviews w.b. ervaringen hier lopen nogal uiteen.

Wel ergens vervelend dat die stakingen juist die dag plaatsvinden (je bent toch wat extra geld kwijt door omstandigheden waar je niks aan kan doen), al vind ik ze ook wel weer begrijpelijk en is het hun goed recht.

Misschien vind ik nog iemand die ik lief kan aankijken om me te brengen. ;) Maar indien ik op mezelf ben aangewezen, zijn andermans (parkeer)tips zeker welkom. Dank alvast.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:39:19 #2
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221500539
Check Van der Valk Schiphol. Volgens mij was het daar zelfs gratis parkeren bij een overnachting. Of in ieder geval heel gunstige tarieven.
Voorheen Bargehassus.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 09:20:18 #3
45833 crew  Fogel
pi_221504244
Zoek op "park, sleep, fly schiphol". Veel hotels hebben arrangementen voor "gratis" tot meestal twee weken parkeren.
Twee voorbeelden:
https://www.hotelschiphol(...)-sleep-fly-14-dagen/
https://www.ibisschiphola(...)/park-sleep-and-fly/

Is vaak zelfs goedkoper om te overnachten + parkeren dan alleen parkeren op de parkeerplaatsen van Schiphol.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')