abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 12:06:25 #51
38824 crew  Droopie
pi_221505771
Ik ben paranoide geworden van wiet, verslaafd geweest aan alcohol, nog meer paranoide van paddo's...
Knetterwaus van 1 pilletje en coke vond ik, gelukkig, niets aan..

Dus voor iedereen zal het anders zijn qua gradaties.

Voor mij staat het gebruik van paddestoelen gelijk aan een pittige traumatische ervaring, en dat is geen (wetenschappelijk) feit, maar die gun ik echt niemand.

Dat wil ik TS zeker even meegeven :) en aan het einde is hij informatie aan het inwinnen en staat ie vrij om te doen en te laten wat ie wilt :)
Hell To The Liars
pi_221505807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou het allemaal niet zo makkelijk wegwuiven als ik jou was.
Het kan flink misgaan met zware blijvende gevolgen.
Dit dus. We kennen TS helemaal niet en dan wordt er dit soort dingen geroepen. Ik begin er niet aan, aan die troep, nooit gedaan ook, waarom zou je het doen?
pi_221506005
Valt me wel op dat veel mensen hier qua kennis van psychedelica nog in de jaren 60 van vorige eeuw zitten. Toen was het inderdaad nieuw en eng, inmiddels niet meer natuurlijk.
Maar ik zou zelf psychedelica niet per se aanraden, maar ook niet afraden. Maar ik heb wel zoiets van, bij twijfel niet doen. Angst voor het middel gaat je ervaring niet ten goede komen.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 17:38:28 #54
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_221508179
Idd het effect van psychedelica hangt heel sterk af van je mindset en omgeving. Je moet absoluut geen psychedelica gebruiken als je niet goed in je vel zit of om een rush te voelen. Daar zijn andere middelen voor. ;)
Toch jammer dat het DRG forum dicht zit ;(
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_221517388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
Iemand wel eens magic mushrooms (psilocybin) genomen voor de (positieve) psychische effecten? En wat waren de effecten?
Dat mijn scheerapparaat de volgende ochtend tegen me begon te praten over antiglobalisme.
pi_221521150
Wat een belabberde, lege adviezen in dit topic.

https://forum.fok.nl/topic/2216342
Daar staan ook nog een hoop goede links, als ze nog werken.

Paddo's zijn geweldig, zolang je niet als een kip zonder kop de trip ingaat. Lees je in en weet wat je (voor zover mogelijk) kan verwachten. Neem de eerste keer niet meer dan een halve dosis, en zorg dat je de omgeving (locatie EN mensen) vertrouwt. Zorg dat er een nuchtere "sitter" aanwezig is.

Het kan enorm leuk zijn, maar ook neutraal vreemd, of gewoon ronduit kut. Paddo's hebben de neiging om je (onderbewuste) gevoel te versterken.

Veel plezier :)

[ Bericht 1% gewijzigd door P8 op 07-08-2026 18:25:32 ]
Extremistisch gematigd.
pi_221523359
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef P8 het volgende:

Paddo's zijn geweldig, zolang je niet als een kip zonder kop de trip ingaat. Lees je in en weet wat je (voor zover mogelijk) kan verwachten. Neem de eerste keer niet meer dan een halve dosis, en zorg dat je de omgeving (locatie EN mensen) vertrouwt. Zorg dat er een nuchtere "sitter" aanwezig is.

Het kan enorm leuk zijn, maar ook neutraal vreemd, of gewoon ronduit kut. Paddo's hebben de neiging om je (onderbewuste) gevoel te versterken.

Helemaal top dit, deze had ik helemaal niet gezien, thanks
pi_221523401
Gezien je manier van posten zou ik het afraden TS.
pi_221523504
Erg slechte ervaringen mee. Want het is nauwelijks te doen qua dosering. Ik voel of niets - of ik word ongeloof misselijk, zie alles dubbel.

Paar keer gedaan, simpelweg omdat ik dacht: ik moet toch een dosis ontdekken waarbij het mij een fijn gevoel geeft. Maar nah.
pi_221523527
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef P8 het volgende:

Wat dus als je het probleem hebt dat ik heb? bij een halve dosis voel ik niets. Maar alles daarboven lijkt negatief te werken.
pi_221524220
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 09:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat dus als je het probleem hebt dat ik heb? bij een halve dosis voel ik niets. Maar alles daarboven lijkt negatief te werken.
Vooropgesteld is het natuurlijk prima om te concluderen dat tripmiddelen niks voor jou zijn.

Maar je hebt duidelijk wel een interesse in de tripervaring. Dat een halve dosis niks deed, en een grotere dosis een negatieve ervaring gaf, kan een aantal verklaringen hebben. Volle/lege maag (vermijdt een volle maag!), meer/minder potente truffels, stressvolle/-loze setting, etc. En dan is er ook nog een geluksaspect. Je kunt evengoed nooit volledig voorspellen hoe je dromen zullen zijn.

Misselijkheid bij de onset van de trip is trouwens redelijk normaal. Overgeven ook. Maar dat zijn wel effecten die bij een lege maag binnen een uur of twee over horen te zijn.

De visuele hallucinaties door paddo's is 90% van wat over de drugs wordt gezegd, maar slechts 10% van de ervaring. Dat geeft een vertekend beeld van de verwachtingen die mensen kunnen hebben, wat een goede trip in de weg staat wanneer je manier van denken volledig op de schop gaat.

Op basis van de minimale info die jij hebt gedeeld, sluit ik niet uit dat dit ook voor jou kan gelden.

Wil je nog steeds graag trippen? Waarom dan? Heb je dan wel eens dmt of lsd geprobeerd, en hoe ervoer jij het verschil met paddo's? En andere tripmiddelen?
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')