Dit dus. We kennen TS helemaal niet en dan wordt er dit soort dingen geroepen. Ik begin er niet aan, aan die troep, nooit gedaan ook, waarom zou je het doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal niet zo makkelijk wegwuiven als ik jou was.
Het kan flink misgaan met zware blijvende gevolgen.
Dat mijn scheerapparaat de volgende ochtend tegen me begon te praten over antiglobalisme.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
Iemand wel eens magic mushrooms (psilocybin) genomen voor de (positieve) psychische effecten? En wat waren de effecten?
Helemaal top dit, deze had ik helemaal niet gezien, thanksquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef P8 het volgende:
Wat een belabberde, lege adviezen in dit topic.
https://forum.fok.nl/topic/2216342
Daar staan ook nog een hoop goede links, als ze nog werken.
Paddo's zijn geweldig, zolang je niet als een kip zonder kop de trip ingaat. Lees je in en weet wat je (voor zover mogelijk) kan verwachten. Neem de eerste keer niet meer dan een halve dosis, en zorg dat je de omgeving (locatie EN mensen) vertrouwt. Zorg dat er een nuchtere "sitter" aanwezig is.
Het kan enorm leuk zijn, maar ook neutraal vreemd, of gewoon ronduit kut. Paddo's hebben de neiging om je (onderbewuste) gevoel te versterken.
Veel plezier
Wat dus als je het probleem hebt dat ik heb? bij een halve dosis voel ik niets. Maar alles daarboven lijkt negatief te werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef P8 het volgende:
Wat een belabberde, lege adviezen in dit topic.
https://forum.fok.nl/topic/2216342
Daar staan ook nog een hoop goede links, als ze nog werken.
Paddo's zijn geweldig, zolang je niet als een kip zonder kop de trip ingaat. Lees je in en weet wat je (voor zover mogelijk) kan verwachten. Neem de eerste keer niet meer dan een halve dosis, en zorg dat je de omgeving (locatie EN mensen) vertrouwt. Zorg dat er een nuchtere "sitter" aanwezig is.
Het kan enorm leuk zijn, maar ook neutraal vreemd, of gewoon ronduit kut. Paddo's hebben de neiging om je (onderbewuste) gevoel te versterken.
Veel plezier
Vooropgesteld is het natuurlijk prima om te concluderen dat tripmiddelen niks voor jou zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat dus als je het probleem hebt dat ik heb? bij een halve dosis voel ik niets. Maar alles daarboven lijkt negatief te werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |