abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8749296
Hallo iedereen, misschien dat er al een topci bestaat hierover, maar ik wou ff weten: doet hier iemand toegpaste psychologie in Tilburg? Graag reactie

Ik twijfel namelijk nog tussen journalistiek en toegepaste psychologie. Kan iemand mij een raad geven? ^0^ zie door de bomen het bos niet meer.

Thanx

pi_8749427
Wat wil je later worden als je groot bent?
pi_8749539
Journalistiek of toegepaste psychologie?!

FREEL!!!!!!!!!!!!

toffe_ellende en freel zijn van huis uit techneuten maar doen nu journalistiek en toegepaste psychologie in Tilburg

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 27-02-2003 14:36]

pi_8750823
Hey!
Ik doe PtP in Eindhoven, Fontys. Het is een jaar om je te ori๋nteren en misschien je propedeuse te halen. Je krijgt vakken als: SPH (sociaal pedagogische hulpverlening), MWD (maatschappelijk werk en dienstverlening), Psychologie, CMV (Culturele en maatschappelijke vorming), basismethodiek, non-verbaal gedrag, mens en maatschappij en je zit in een coachgroep (waarschijnlijk ben ik wel iets vergeten:)). Ik heb maar 3 lesdagen in de week en het is een (t้) relaxte opleiding.. Als ik jou was zou ik iets nuttigers kiezen, ik heb het gekozen om me te ori๋nteren omdat ik echt niets wist wat ik wilde gaan doen. Succes ermee!
pi_8779021
en hier is Freel!

Ik doe dus pTP in Tilburg, dus vraag maar raak.

pi_35969659
Ik vind het niet nodig om een nieuw topic te maken, dus maar hier.
Ik ben me aan het orienteren en psychologie lijkt me wel wat. Ik zit echter nu nog op de HAVO en dit zou iets moois zijn om mezelf te orienteren. Maar heb je er daadwerkelijk ook iets aan? En is het nog steeds zo'n relaxte opleiding?
Ik hoop dat iemand me er wat over kan vertellen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_35973999
tvp voor een ander
pi_36025278
Donderdag is er trouwens een open dag van de Fontys in Tilburg.
Zie hier.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')