Precies. Ben jij toevallig van de redactie wintersport?quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Nee, dat heb ik niet. Helemaal klaar mee inmiddels, ik kan oprecht niet wachten tot er over een maand of 2,5 hopelijk geen 20+'ers meer in de kaarten staan.
Dat dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Nee, dat heb ik niet. Helemaal klaar mee inmiddels, ik kan oprecht niet wachten tot er over een maand of 2,5 hopelijk geen 20+'ers meer in de kaarten staan.
OK bedankt Piet!quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:27 schreef vosss het volgende:
Nu komende nacht is voorlopig de laatste plaknacht met 20+.
Morgen nog 32 graden, maar dan is het ff gedaan met de 30+ en koelt het in de nacht ook gewoon weer lekker af naar 15 of 12 ofzo.
wordt je ? ruudtewinkel?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat gevoel heb ik toch. Zijn er dat nog die dat ervaren?
Als de eerste hitte in mei/ juni komt dan klaag ik snel dat het te warm is of te heet is. Maar vind persoonlijk dat ik er allemaal veel beter tegen kan.
nee nee neequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de eerste hitte in mei/ juni komt dan klaag ik snel dat het te warm is of te heet is. Maar vind persoonlijk dat ik er allemaal veel beter tegen kan.
Nee. Dit is totaal niet te vergelijken met die hittegolf in juni. Toen was het dagenlang ver boven de 30 met een uitschieter van 40, en koelde het s'nachts nauwelijks af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |