En dat weten ze bij visma nie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je zoals Reusser op de fiets zit kan het voordeel opleveren. Als je zoals Ferrand-Prevot op de fiets zit kost het alleen maar tijd. Ze had nog beter met een normale helm kunnen rijden.
Die kan toch wel tijdrijden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De gele trui dondert bijna van het startpodium af.
Graag continu een camera erbij, ik voel een Rasmussen aankomen.
Natuurlijk wel, en uiteindelijk is het allemaal getest en zal dit toch de beste keuze zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:28 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
En dat weten ze bij visma nie?
Ze zullen gewerkt hebben aan haar positie en gedacht hebben dat ze die betere positie kan vasthouden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:28 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
En dat weten ze bij visma nie?
Zenuwen kunnen opspelen.quote:
En het is met PFP extra goed te zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:30 schreef H.Vviv het volgende:
Hoe Reusser op haar fiets zit, puur genot.
Stemming zat er goed in bij Danny.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Fijn moment voor een interview met Danny Stam.
Waar werd dat gemeld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Deem.
Kniepijn na de val gisteren!
Dat is nog wel prima.quote:
Als je nu kijkt naar Niewiadoma en Longo Borghini juist wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Reusser heeft geen geweldige afdaling gereden.
De wind is gedraaid. De split tussen tussenpunt en finish staat vol met vroegere starters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Reusser heeft geen geweldige afdaling gereden.
Ze gaat de schade beperken ja.quote:
Ik vind de schaatster eigenlijk indrukwekkender zonder enige ervaringquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ine is dolblij met het resultaat van Lotte Klaas.
Die is natuurlijk wel gewend om een tijdrit te rijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind de schaatster eigenlijk indrukwekkender zonder enige ervaring
Maar weinig windtunnel testen zou je verwachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is natuurlijk wel gewend om een tijdrit te rijden.
Eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:55 schreef H.Vviv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet goed. Laat het dan tenminste door een vrouw doen.
Tsja dat is mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:55 schreef H.Vviv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is allang debunked.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:55 schreef H.Vviv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook wel een uitzondering, wat dat betreftquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:09 schreef Felagund het volgende:
Kleine mensen zitten niet goed op een tijdritfiets, REMCO vindt dit geen leuke opmerking.
Misschien, maar het is dan wel de meest aerodynamische renner die nu rond rijdt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een uitzondering, wat dat betreft
Vorm van Ferrand-Prevot lijkt ook gewoon niet zo goed als vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat we na deze tijdrit van PFP weinig tijdritkilometers gaan zien in de Tour de komende jaren
Joop Gall is het niet met jou eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo lelijk op zijn fiets zien zitten als PFP.
Escartin was ook een pareltjequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joop Gall is het niet met jou eens.
Of Froome. Of Pogacar.
Geloven we dit?quote:'We hebben rekening gehouden met het feit dat ik twee operaties aan de heupslagader heb gehad, dus ik mag niet te veel voorovergebogen op de fiets liggen. We hebben ook aerodynamische tests gedaan op de baan. Omdat ik klein ben, was het beter om iets hoger te zitten; dat was het snelst. Het was niet de mooiste positie van het peloton, maar wel de snelste voor mij.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |