quote:
Dan komt Noa Lang.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Godts weg gaat heeft Ajax toch echt wel een klein probleem.
Tenzij ToluGod.
Een downgrade ontkom je niet aan bij het weggaan van Godts. Gelukkig kan er dan ook een 6 komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daarom heb je dan een klein probleem.
Was vergeten dat we VAR hebben bij deze potjesquote:
Zeker, maar bedoel meer dat die randdebiel wel weer wat ellende gaat veroorzakenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een downgrade ontkom je niet aan bij het weggaan van Godts. Gelukkig kan er dan ook een 6 komen.
PSV gaat dit jaar voor plek 5 allenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zeker, maar bedoel meer dat die randdebiel wel weer wat ellende gaat veroorzaken. Heeft het bij ONS PSV verder prima gedaan, maar het is altijd wat natuurlijk.
Ja dat is waar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Ik ben blij dat Wout eindelijk is opgerot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zeker, maar bedoel meer dat die randdebiel wel weer wat ellende gaat veroorzaken. Heeft het bij ONS PSV verder prima gedaan, maar het is altijd wat natuurlijk.
Stel je voor dat je een stoma had..quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik leg net een bolus in de pot. Formaat Arokodare gewoon
Is toch juist mooi, wat Amsterdamse branie.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is waar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Ik ben blij dat Wout eindelijk is opgerot.
Ligt het niveau ook wat lager natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zonet was het nog arrogantie.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is toch juist mooi, wat Amsterdamse branie.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Gewoon realisme, zo'n Shelbourne kan er toch gewoon geen kloten van, 4-0 zou een normale uitslag zijn.quote:
Natuurlijk deze lui moet je gewoon oprollen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon realisme, zo'n Shelbourne kan er toch gewoon geen kloten van, 4-0 zou een normale uitslag zijn.
Het is branie als ie 18 is. Als je dat op je 25e nog steeds doet is het arrogantie. Als je dat op je 25e nog steeds doet én je voetbalt nog in de eredivisie dan is het misplaatste arrogantiequote:
In de Conference League wel iddquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:11 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ligt het niveau ook wat lager natuurlijk
Eigenlijk alle alcoholistische dranken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso geen fan van voetballers met 'wijn' in hun naam.
En bier?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso geen fan van voetballers met 'wijn' in hun naam.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |