Straks krijg je een oude mannen pouchquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mag niet aan de tren en trt van Lilak
Ja of Toyota inderdaadquote:
Ja, maar dit is St. Helensquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Napoleon niet naar St. Helena uiteindelijk? Of heb in een gat in mijn Franse geschiedenis?
Heb je een gletsjerfobie ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Kak, de vulkaan met de lastige naam is ook een gletsjer
Nou, daar gaan m'n plannen. Misschien is er nog een kleinere vulkaan ergens zodat ik in ieder geval kan zeggen dat ik een vulkaan heb beklommen.
Nee, maar iedere idioot weet dat je niet zonder ervaring een gletsjer op moet zonder gids en dat dat levensgevaarlijk kan zijn.quote:
alsof ik die niet al jaren hebquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks krijg je een oude mannen pouch
Lekker van de gletsjer glijdenquote:
Huur dan een gidsquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar iedere idioot weet dat je niet zonder ervaring een gletsjer op moet zonder gids en dat dat levensgevaarlijk kan zijn.
Kijk deze man goed risico's kunnen inschattenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar iedere idioot weet dat je niet zonder ervaring een gletsjer op moet zonder gids en dat dat levensgevaarlijk kan zijn.
Je hoeft toch ook niet gelijk heel die gletsjer over te gaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent overal een beetje te laat voorquote:
Met al die remote plekken waar ik kom zou ik niet anders willenquote:
Nee, maar dan pak ik liever een trail tussen de twee vulkanen in die ook schitterend lijkt te zijnquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet gelijk heel die gletsjer over te gaan
Als in: de komende 6 weken is het volgeboekt en daarna begint de winterstop.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:39 schreef Nattekat het volgende:
En niet een heel klein beetje ook. Eerstvolgende datum is maart 2027
Winterstop begint al in augustus schijnbaar, ook volgend jaar stopt het in juli.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als in: de komende 6 weken is het volgeboekt en daarna begint de winterstop.
Misschien wil Igør zelf ook eventjes naar de zonquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterstop begint al in augustus schijnbaar, ook volgend jaar stopt het in juli.
Nou hier. Valt dus best mee. Eind maart boeken maar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winterstop begint al in augustus schijnbaar, ook volgend jaar stopt het in juli.
Denk dat ze in zo'n gebied überhaupt heel erg hun best moeten doen om een niet mooie trail aan te leggenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar dan pak ik liever een trail tussen de twee vulkanen in die ook schitterend lijkt te zijn
De prijzen. IJsland is echt met afstand de duurste plek waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Dingen die ik niet mis van IJsland: de wind
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
Dingen die ik niet mis van IJsland: de wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |