Why not bothquote:
Ben ook vrij vandaag en heb geen borrel opquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:02 schreef kree het volgende:
heb wel borreltje op idd, maarja ben vrij he vandaag
Wat is dit voor onzin? Het alfabet heeft maar 8 letters en begint steeds weer opnieuwquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar. Tijd voor ijs.
ja hoeft ook niet, tis wat je zelf wil hequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ook vrij vandaag en heb geen borrel op
Schop ze!quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Het alfabet heeft maar 8 letters en begint steeds weer opnieuw
Kree ben je nu nog steeds op?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoeft ook niet, tis wat je zelf wil he
nee hij heeft ze opquote:
mijn bel doet het gewoon en het is ook lekker rustigquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ah nee kater gaat de bel repareren… was net zo lekker rustig
Ijsquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar. Tijd voor ijs.
Jellyquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn bel doet het gewoon en het is ook lekker rustig
Ik ga zo ook ijs pakken. M’n nieuwe lievelingsquote:
domino's?quote:
Ik kan a) maar tot 8 letters in één route gooien en heb het b) per dag gegroepeerdquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Het alfabet heeft maar 8 letters en begint steeds weer opnieuw
Weekend is voorbij hoorquote:
zelf gemaakt op de camping of bij pannenkoekenrestaurantquote:
Oeh daar is het zo warm binnen. In een pannenkoekenrestaurantquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
zelf gemaakt op de camping of bij pannenkoekenrestaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |