kort jurkjequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm is het korte broeken of lange broeken weer vanavond
Goede suggestie.quote:
Lekker luchtig denk ik. En je kan het goed hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:16 schreef bitterbal het volgende:
draag hier eigenlijk alleen nog maar jurkjes
die is leuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:16 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal https://en.aboutyou.nl/p/vivance/dress-29464637 dezeheb ik vorige week gekocht.
dankjequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker luchtig denk ik. En je kan het goed hebben.
Spanning en sensatie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus niemand weet hoe @:Nizno er echt uitziet?
Wat een mysterie
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast omdat ik er niet geheimzinnig over ben
ik ben Meta en ik ben een manquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een mysterie
Ja, precies. Beetje als schrödingers box, alles is mogelijkquote:
mensen gooien op die manier ook afval en huisraad naar buiten om kosten te besparen... dus dan kan je partner er ook bij inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:19 schreef Ama het volgende:
NWS / Man gooit vrouw van 22e verdieping om kosten echtscheiding te besparen radicaal
And guess what. Another manquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:19 schreef Ama het volgende:
NWS / Man gooit vrouw van 22e verdieping om kosten echtscheiding te besparen radicaal
Wel eens mensen van FOK! ontmoet buiten meets om?quote:
Is er een meet? Waar is mijn uitnodigingquote:
Heb je daar te puntige knieën voor?quote:
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel eens mensen van FOK! ontmoet buiten meets om?
Wel meer mensen waar ik totaal geen idee van hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een mysterie
Na die twee was je er wel klaar mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
waarvan ik weet dat 1 nog steeds elders op FOK! rondloopt. de ander geen idee of die nog ergens is.
Ja, jij. Maar mogelijk andere Fokkers welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel meer mensen waar ik totaal geen idee van heb
Staat me bij je ooit in een videocall gezien te hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij. Maar mogelijk andere Fokkers wel![]()
Jij hebt bjjvoorbeeld geen idee hoe ik er echt uitzie, maar er zijn wel Fokkers die wel weten hoe ik er echt uitzie
sowiesoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na die twee was je er wel klaar mee?
Oja, TinyChatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat me bij je ooit in een videocall gezien te hebben
Ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij. Maar mogelijk andere Fokkers wel![]()
Jij hebt bjjvoorbeeld geen idee hoe ik er echt uitzie, maar er zijn wel Fokkers die wel weten hoe ik er echt uitzie
Blondquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.
De laatste keer dat ik Shii zag, was toen het regime van Assad was gevallen. Lekker veel toeterende auto's door Utrecht...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jou heb ik ook al veel te lang niet gemeet
Andersom ook inderdaad. Ik weet alleen dat je roze haar hebt, en welk jurkje je vandaag draagtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet.
Why not both?quote:
Op zich ben ik hier ook wel het meeste aan te herkennen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andersom ook inderdaad. Ik weet alleen dat je roze haar hebt, en welk jurkje je vandaag draagt
Omdat ik over het algemeen donker haar bij vrouwen mooier vind...quote:
Ja, wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich ben ik hier ook wel het meeste aan te herkennen.
Bruin bier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat ik over het algemeen donker haar bij vrouwen mooier vind...
Niet dat ik iedere blondine lelijk vind, maar bruin of zwart haar vind ik gewoon vaak aantrekkelijker...
kunnen we nog veilig rondlopen in Groningen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |