Ondanks dat komt het allemaal natuurlijk wel angstvallig dichtbij zoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zit vooralsnog net buiten bereik
Vaak dat gespuis uit Amsterdam en Utrecht wat zich juist hier verstoptquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:50 schreef Rodgrod het volgende:
Zullen wel weer achtervolgde plofkrakers zijn. Moet je zien op de fotos hoeveel van die snelle Audi's van de verkeerspolitie er staan
Toen ik nog in Nijmegen in een 'mindere' buurt woonde, waren sirenes heel normaal, de hele dag door.quote:
De Melkweg is wel het rioolputje van Bitlhoven/De Bilt. Daar moet je 's nacht echt niet zijn. Ligt ook kilometers van het betere Bilthoven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:05 schreef StateOfMind het volgende:
Verkapte 'kijk mij vlakbij een flat aan de Melkweg in Bilthoven wonen' post
Ohh das zeker schrikken!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik nog in Nijmegen in een 'mindere' buurt woonde, waren sirenes heel normaal, de hele dag door.
Meestal politie, die vaak een extra passagier hadden op de terugweg
Maar op een gegeven moment klonk een sirene wel héél dichtbij, dus ik zo'n 112 meldingen site checken (p2000 online oid), en toen zag ik dat er brand was in mijn flatgebouw 😱😱😱
Dan schrik je wel even ja.
Bleek dat tuig een oud papier box in het andere trappenhuis in de fik had gestoken![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |