Ja hoor. Werkt net zo goed als Ziggo. Het enige voordeel is dat Ziggo klanten toegang hebben tot extra voetbal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:11 schreef PoesDoos het volgende:
Haihai.
Ik ben nu 3 jaar klant van Ziggo, hiervoor altijd Telfort/KPN gehad.
Ziggo kost mij inmiddels bijna ¤75,- wat natuurlijk belachelijk is voor tv, opnemen en ´start´internet.
Nu zag ik dat HollandsNieuwe tegenwoordig ook internet en tv aanbiedt, tv via een app op je televisie. Die heb ik al gevonden, dus dat zit goed.
Ik heb al jaren mobiele telefonie van HN en dat bevalt meer dan prima.
Maar nu vraag ik me af of de kwaliteit een beetje goed is, vooral wat betreft storingen (KPN nauwelijks, Ziggo te vaak).
Iemand?
HollandsNieuwe is gewoon een budgetmerk van Ziggo. Zelfde netwerk dus en alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:11 schreef PoesDoos het volgende:
Haihai.
Ik ben nu 3 jaar klant van Ziggo, hiervoor altijd Telfort/KPN gehad.
Ziggo kost mij inmiddels bijna ¤75,- wat natuurlijk belachelijk is voor tv, opnemen en ´start´internet.
Nu zag ik dat HollandsNieuwe tegenwoordig ook internet en tv aanbiedt, tv via een app op je televisie. Die heb ik al gevonden, dus dat zit goed.
Ik heb al jaren mobiele telefonie van HN en dat bevalt meer dan prima.
Maar nu vraag ik me af of de kwaliteit een beetje goed is, vooral wat betreft storingen (KPN nauwelijks, Ziggo te vaak).
Iemand?
Dat is overal zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Prima, zolang je niet met de klantenservice/support in aanraking hoeft te komen. Gaat er iets mis, ben je het haasje.
Ik heb geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Neem een Sat schotel met meerdere LNB en je hebt meer TV dan je kan kijken.
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn echt wel gradaties. Hollandsnieuwe is een beetje de bunq onder de providersquote:
Zelf heb ik al een tijdje mijn tv opgezegd en een abbonnement bij NLzietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is![]()
Tv kijken we niet echt, daarom heb ik aan een paar basiszenders genoeg. Bij Ziggo krijg je er veel te veel, o.a. dus ESPN waar ik verplicht voor betaal.
Voetbal kijk ik ook niet
Dat zijn ook de standaard zenders?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelf heb ik al een tijdje mijn tv opgezegd en een abbonnement bij NLziet
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:08 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Dat zijn ook de standaard zenders?
Ik betaal dan straks een tientje per maand voor tv.
Als alleen PO lijkt, TV Abo opzeggen en zo een digitenne ding kopen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is![]()
Tv kijken we niet echt, daarom heb ik aan een paar basiszenders genoeg. Bij Ziggo krijg je er veel te veel, o.a. dus ESPN waar ik verplicht voor betaal.
Voetbal kijk ik ook niet
Dat kan niet echt uit. Eerste jaar gratis tv, tweede jaar 10 euro per maand.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij maandbetaling zijn de drie opties: 7,95 9,95 en 11,95
dus je kan 1 tot 2 euro per maand besparen
Oh nee, ik kijk RTL4/5, TLC, Paramount, voor dat tientje ga ik tv niet opzeggen. Na het eerste jaar betaal ik dan 55 euro voor internet+tv ipv de 75 nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als alleen PO lijkt, TV Abo opzeggen en zo een digitenne ding kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |