als ik haar leuk en aardig vind wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:45 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tsja, is dat 1x seks per maand en pescetarisch eten waard?
Damn, daar gaat je eigenwaarde.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
als ik haar leuk en aardig vind wel ja
Daar smeek ik niet om, dat moet vanzelf komen wanneer je er allebei aan toe bent en zin in hebtquote:
Nee, seks is dagelijks onderhoud, niet iets wat je een ander onthoudt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar smeek ik niet om, dat moet vanzelf komen wanneer je er allebei aan toe bent en zin in hebt
Niet met je eens, seks hoeft niet dagelijks, dan wordt het een sleur, het moet speciaal blijven vind ik, liever 1 keer in de week goede seks dan 7 dagen een verplicht nummertjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Nee, seks is dagelijks onderhoud, niet iets wat je een ander onthoudt.
Je kan ook dagelijks goede seks hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet met je eens, seks hoeft niet dagelijks, dan wordt het een sleur, het moet speciaal blijven vind ik, liever 1 keer in de week goede seks dan 7 dagen een verplicht nummertje
Dat is mogelijk jaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:11 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je kan ook dagelijks goede seks hebben.
Opaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet met je eens, seks hoeft niet dagelijks, dan wordt het een sleur, het moet speciaal blijven vind ik, liever 1 keer in de week goede seks dan 7 dagen een verplicht nummertje
ja hij niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:11 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Je kan ook dagelijks goede seks hebben.
Dat zeg ik nergens maar elke dag seks omdat het “erbij” hoort kan leuk zijn maar als het letterlijk en figuurlijk een verplicht nummertje wordt omdat erbij hoort is toch niks aan, dan is er toch amper lol meer inquote:
Kijk bij buikloop of ecbt een rotdag zou ik ook geen seks hebben, maar normaliter heb je toch wel een kwartier?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens maar elke dag seks omdat het “erbij” hoort kan leuk zijn maar als het letterlijk en figuurlijk een verplicht nummertje wordt omdat erbij hoort is toch niks aan, dan is er toch amper lol meer in
Een kwartier, dat bedoel ik dus, goede seks duurt echt wel langer, tenminste voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Kijk bij buikloop of ecbt een rotdag zou ik ook geen seks hebben, maar normaliter heb je toch wel een kwartier?
Voor mij niet, liever vaker dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een kwartier, dat bedoel ik dus, goede seks duurt echt wel langer, tenminste voor mij
Ja dat kan best, uiteindelijk zoek je iemand die bij je past.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk dat is voor iedereen anders
Denk wel dat je een uitzondering bent als vrouw
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
Dille en Kamille vind ik te druk en geeft mij teveel prikkels. Liever ga ik naar de Wereldwinkel.
En als een kind heeft gekregen, scheert ze dan nog haar benen? Of wordt het een ravage daar beneden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:02 schreef Lulu888 het volgende:
Dit tot ze een kind krijgt dat ze Fee of Beer noemt en het hele gezin macrobiotische meuk laat eten.
DKK scheert haar benen maar niet haar kut want dat is "voor pedo's".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
En als een kind heeft gekregen, scheert ze dan nog haar benen? Of wordt het een ravage daar beneden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |