Leuk man! Kan wel op de FPquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:46 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Dus moeten we even @:Iteejer in het zonnetje zetten!
Bedankt voor het up houden van FOK! en alle tijd die je erin spendeert.
[ link | afbeelding ]
Ik was aan het twijfelen of dat een goed idee zou zijn aangrzien er nisschien meer mensen achter de schermen ITen en ik iemand zou vergeten.quote:
Dan noem je Iteejer, Breuls en Danny. Bij de serververhuizing hielp nog iemand mee, 49R of zoiets? Zal kijken of ik zijn usernaam kan vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:03 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen of dat een goed idee zou zijn aangrzien er nisschien meer mensen achter de schermen ITen en ik iemand zou vergeten.
Gloeinde zie nu dit berichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan noem je Iteejer, Breuls en Danny. Bij de serververhuizing hielp nog iemand mee, 49R of zoiets? Zal kijken of ik zijn usernaam kan vinden.
Edit: wat een geheugen, het was inderdaad 49R !
Niet vloeken hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:21 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Gloeinde zie nu dit bericht
Ha naar jou, zeker niet! Nee had even dit topic moeten refreshen voordat ik met mijn dikke vingers op Ok drukte.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |