Aan de ene kant: houden zo!quote:
ach zijn hier laatste jaar ook wel aardig wat mensen verdwenenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de ene kant: houden zo!
Aan de andere kant is die act matig vermakelijk als het hier toch rustig is. Zeker als het een backfire topic is.
Da's waar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach zijn hier laatste jaar ook wel aardig wat mensen verdwenen
ach zelfs de meeste acts vind ik er wel bijhorenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar.
Sommigen ben je echt liever kwijt dan rijk, maar de meesten die verdwenen zijn, zijn absoluut echt een verlies voor de site.
Er zijn wel een aantal waarvan ik blij ben dat ze verdwenen dan wel verminderd zijn, maar sommige zijn, als je maar diep genoeg graaft, uiteindelijk ook best wel lollig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach zelfs de meeste acts vind ik er wel bijhoren
Nee is gewoon klaar met het forum.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:22 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:ettovanbelgie een langdurig streepje ofzo? Ook al erg lang niet meer gesignaleerd
ja het valt inderdaad opquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Meh, de duisternis begint inmiddels toch wel een klein beetje een beperkende factor te worden in tot hoe laat ik nog kan gaan sporten in daglicht. Aan al het mooie komt een einde
Ik neig regelmatig ook die kant op (ben ook een keer driekwart jaar weggeweest en ben alleen teruggekomen omdat meerdere mensen me maar bleven vragen om terug te komen), maar op zich vermaak ik me hier nog wel prima. ok al zijn er duidelijk wel mindere dagen.quote:
Af en toe mensen op de kast jagen is ook best vermakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee!
Ja ach het spelletje zelf is natuurlijk absoluut niet boeiend, zeker niet als er alleen maar smileys of andere loze dingen gepost worden, maar als slowchat kan het er echt wel gezellig zijn hoor!
Nee en boeit me ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
iemand ook nog ooit vernomen wat er met Uitstraling is gebeurd?
hangt die niet nog steeds af en toe rond ergens op het forum?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Naam zegt me wel wat, die was geloof ik ook best okay?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Naam zegt me wel wat, die was geloof ik ook best okay?
Die loopt nu racistisch te trollen in het Iran topic.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |