Ok Abdulquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:53 schreef Edding345 het volgende:
De leider van IS mag gewoon het witte huis bezoeken en de VN aanspreken.
Plus ISIS is gewoon afkorting voor israel secret intelligence service
Dit anno 2026 nog steeds niet weten
Ach een cursusje agressiebeheersing en elke dag een handjevol antipsychotica!quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:55 schreef Gibson88 het volgende:
Geloven dat je een geradicaliseerde moordmachine kan 'genezen'![]()
Hoe naïef en dom kan je zijn.
Terechte klacht.
je moeder pijpt abdulquote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:53 schreef Edding345 het volgende:
De leider van IS mag gewoon het witte huis bezoeken en de VN aanspreken.
Plus ISIS is gewoon afkorting voor israel secret intelligence service
Dit anno 2026 nog steeds niet weten
En arm @esf en @WLR moet dit ook verdedigenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En nog veel meer waar de Mossad achter zit, maar waar moslims de schuld van krijgen.
Israel speelt heel vieze spelletjes. En dan doel ik niet alleen op Epstein, maar ook parasitair gedrag waardoor ze de VS helemaal van binnen uit kapot maken, leegzuigen en meetrekken in hun afgrijselijke genocides.
11 September 2001 was ook duidelijk uit de koker van de Mossad. Zoveel voorbeelden eigenlijk.
Je gaat het pas zien, als je het doorhebt.
Kijk Tucker Carlson, Jonathan Krispijn, Candace Owens, JP bijvoorbeeld. Niet de klassieke 'linkse' demonstrant met een neusring en blauw haar.
Grote kans dat de zogenaamde 'moslim-terrorist' waar TS op doelt, de facto een verklede Mossad-agent is. Heel grote kans zelfs.
Netanyahu is een strijder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het grootste kankergezwel zit in jouw geliefde Israël, Netanyahu
Na de grootste terroristische aanval sinds 9/11 een einde proberen maken aan een terreurbeweging noem ik eerder zelfverdediging.quote:
Tuurlijk, dit gedoe begon pas op 7 oktoberquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Na de grootste terroristische aanval sinds 9/11 een einde proberen maken aan een terreurbeweging noem ik eerder zelfverdediging.
Oh ja, ik zou bijna vergeten dat de Palestijnen al decennia lang aanslagen plegen op het Joodse volk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit gedoe begon pas op 7 oktober
En dat Joden al jaren lang huizen en gebieden inpikken van Palestijnenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou bijna vergeten dat de Palestijnen al decennia lang aanslagen plegen op het Joodse volk.
Ook een logisch gevolg van de talloze terreuraanslagen. Als een bepaalde groep in Nederland constant aanslagen gericht op de dominante cultuur/religie zou plegen, dan zouden de meeste mensen in Nederland willen dat ze zouden vertrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dat Joden al jaren lang huizen en gebieden inpikken van Palestijnen
Ow, gelukkig niet van mensen, dat scheelt weerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dat Joden al jaren lang huizen en gebieden inpikken van Palestijnen
Als mijn huis zou worden ingepikt door een volk zou ik ook ze ook haten en wraak nemen, lui denken dat ze alles kunnen en mogenquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ook een logisch gevolg van de talloze terreuraanslagen. Als een bepaalde groep in Nederland constant aanslagen gericht op de dominante cultuur/religie zou plegen, dan zouden de meeste mensen in Nederland willen dat ze zouden vertrekken.
Reïncarnatie schijnt een goede methode te zijn. Ergens in het Midden Oosten hebben ze er veel ervaring mee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 08:38 schreef MultiBanaan het volgende:
Deradicaliseren is wel het domste woord die ik dit jaar heb gelezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |