quote:Ik heb enorm moeten lachen om deze serieuze post. In een onzintopic notabene.
Op dinsdag 25 februari 2003 12:46 schreef AboruAsli het volgende:
Hey Tetelepta/Sunchaser of hoe je je ook wilt noemen, let op!Ik ben zelf Molukker en heb met groeiende irritatie je 'bijdragen' op het FOK-forum door zitten lezen.
Je moet kappen met je 'steun' aan de Molukse bevolkingsgroep in Nederland. Zoals jij op de verschillende fora overkomt op andere mensen zorg je alleen maar voor een verslechterd begrip voor ons Molukkers! Negativiteit trekt negativiteit aan Tetelepta, kijk maar naar vele replies op jouw onzin-topics. Get a life en probeer niet iets te zijn wat je overduidelijk niet bent (een spreekbuis voor de Molukkers in Nederland)!!! Of ga een keer naar een psycholoog, dat zou ook goed voor je zijn denk ik!
Dus mensen bij deze: Tetelepta is totaal NIET representatief voor de Molukse bevolkingsgroep in Nederland. Dat jullie het weten! Ik schaam me kapot voor die gozer.
Dus Tetelepta: kappen met die onzin! Bikin malu sedja kue!
Hormat,
AboruAsli
Wat me het meest verbaasde was de reacties van Indo's, Molukkers, etc die vinden dat ik niet representatief ben voor de Indo's. Nee dat klopt dat ben ik niet en dat wil ik ook niet zijn. Ik ben gewoon een 100% Nederlander met een Molukse achtergrond.
Mag ik dan de spot drijven met Indo's? Ja, waarom niet. Niet omdat ik er zelf een ben, maar omdat ik vind dat je met iederere bevolkingsgroep de spot mag drijven. Dat gebeurt irl, in de films, in theater etc.
Alleen is het dan typisch dat sommigen zich meteen voelt aangesproken en spreken over een verslechterd begrip voor diezelfde bevolkingsgroep.
Raar, want als een Nederlander iemand in de zeik neemt, hoor je niemand zeggen dat die Nederlander het Nederlandse volk in een kwaad daglicht stelt.
Dus vandaar de vraag, moet je als individu representatief zijn voor jouw afkomst?
Nog een kloon trouwens ?
quote:Je moet als individu representatief zijn als mens. Waar op de aardbol je ouders je op de wereld hebben gescheten maakt verder geen donder uit
Op donderdag 27 februari 2003 11:50 schreef Tetelepta het volgende:Dus vandaar de vraag, moet je als individu representatief zijn voor jouw afkomst?
Maar het is vooral lachwekkend dat een Molukker notabene vind dat ik de Molukkers in een kwaad daglicht stel en dat ik de Molukkers niet steun. Waarom zou dat moeten?
zelfde vraag, beetje anders gesteld...
![]()
en nee, ik ben niet chago... ik heb gewoon op het moment een teringhekel aan alles wat bestaat...
Dankzij jou vind ik de Molukkers bijvoorbeeld niet grappig of leuk.
quote:Misschien moet je de openingspost even rustig doorlezen Knut. Dan zul je misschien merken dat het een serieuze vraag is. Succes.
Op donderdag 27 februari 2003 11:55 schreef Knut het volgende:
Sunchaser.
de grap is er wel van af onderhand.
quote:Ja. Ik ben een geile Indo.
Op donderdag 27 februari 2003 11:59 schreef Skimmer het volgende:Ik begin me nu toch wel ernstig af te vragen...
Ben je nou een molukker of niet?
had ik al gezegd dat ik er zelf ook een ben (half)...
![]()
anyway...
typisch voorbeeld van de hokjesgeest van tegenwoordig (zal vroeger ook wel zijn geweest maar dat boeit nie). Zeg je dat je links bent dan ben je direct anti amerika, hippie, boomknuffelaar. Zeg je dat je rechts bent dan ben je direct lpf stemmer, asociaal, anti-buitenlander. Idem dito voor geloven, rassen, beroepen etc.
grappig eigenlijk wel
ik heb linkse en rechtse "ideeen". Betekent dat ik een anti-molukker ben die graag bomen knuffelt? Wordt nog grappig als ik mezelf straks het land uit ga jagen ![]()
nee, waarschijnlijk heeft heel mijn post geen moer te maken met wat hierboven staat... klaag me maar aan ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door TheSperminator op 27-02-2003 12:09]
quote:
modemoet ik als nederlander ............... met een joint elke dag ff langs de wallen gaan?
quote:Spot drijven met de Indo's? Oppassen anders krijg je mij op je dak!
Op donderdag 27 februari 2003 11:50 schreef Tetelepta het volgende:[..]
Mag ik dan de spot drijven met Indo's? Ja, waarom niet. Niet omdat ik er zelf een ben, maar omdat ik vind dat je met iederere bevolkingsgroep de spot mag drijven. Dat gebeurt irl, in de films, in theater etc.
Dus vandaar de vraag, moet je als individu representatief zijn voor jouw afkomst?
Of jij "representatief" wil zijn of niet doet er niet aan toe, sinds we in zo'n multiculturele samenleving leven dat eigenlijk niemand *echt* representatief voor zijn of haar afkomst is.
Je moet gewoon representatief voor jezelf zijn, automatisch wordt je dan representatief voor je ras/volk.
Maar zoals ik al zei, als jij gaat spotten met mensen, dan moet je niet gek opkijken als iemand zich aangesproken voelt, ongeacht of jij nou tot hetzelfde volk behoort.
Indo's rule! ![]()
Def
quote:+ 1 weekban
Op donderdag 27 februari 2003 11:50 schreef Tetelepta het volgende:[na 48 uurs ban doorposten onder een kloon]
quote:Ik neem Tetelepta en al zijn klonen uit principe niet serieus...
Op donderdag 27 februari 2003 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Dan zul je misschien merken dat het een serieuze vraag is.
quote:Dan vraag ik me nu serieus af of jij het allemaal wel snapt.
Op donderdag 27 februari 2003 13:32 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik neem Tetelepta en al zijn klonen uit principe niet serieus...
quote:Waarom vraag je je dat af??
Op donderdag 27 februari 2003 18:30 schreef Jane het volgende:
Dan vraag ik me nu serieus af of jij het allemaal wel snapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |