abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221461990
Hallo,

Het is alles bij elkaar een heel lang verhaal maar het komt er op neer dat ik een hele goede vriendin van mij nou onderhand al bijna 5 maanden niet gezien en gesproken heb. Ze heeft me op alles geblokkeerd, op WA, Instagram, alles. Ik heb haar dingen geflikt die echt niet door de beugel kunnen en dan krijg je nog een kans en verneuk je het net zo hard weer.

Ik heb geen enkele vorm van contact meer gezocht sinds ons laatste gesprek 5 maanden geleden. Maar met mijn dronken kop haar allemaal berichten gestuurd diezelfde avond toen ze duidelijk had gemaakt ik heb tijd nodig om dit te verwerken en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord.

Ik wil haar heel graag terug in mijn leven ze woont in een hele andere stad en ik kom haar ook nooit random tegen oid. Ik weet waar ze werkt maar zomaar langs gaan is natuurlijk geen optie. Bovendien weet ik niet of ze in de tussentijd een andere baan heeft gevonden.

Ik mis haar, ik heb spijt van mijn gedrag maar dit was niet de eerste keer. Ik ben nou 3 maanden van de drank af en ik wil dingen gewoon heel graag rechtzetten tussen ons.
  donderdag 30 juli 2026 @ 00:19:27 #2
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_221462030
Laat haar lekker met rust. Ze heeft je niet voor niets overal geblokkeerd.
pi_221462045
Persoonlijk reageer ik hier even vanuit het perspectief van zo'n vriendin. Ik heb zelf onlangs een vriendschap van ongeveer drie jaar beëindigd. In het begin klikte het goed, maar na verloop van tijd kwam er steeds meer kritiek en werd ik voortdurend gekleineerd. Ze moest altijd slimmer, succesvoller of beter zijn en als dat niet lukte, probeerde ze mij naar beneden te halen. Daarnaast had ze mij verteld dat mijn standaarden te hoog waren omdat ik alleen monogaam wil daten, terwijl ze zelf maanden achter een man aanliep, alles voor hem betaalde en haar leven volledig om hem draaide.
Voor mij was dat uiteindelijk de grens. Ik kan veel vergeven als iemand eerlijk zijn excuses aanbiedt en moeite doet om de vriendschap te herstellen. Maar als iemand structureel afspraken niet nakomt, zichzelf boven mij plaatst en mijn zelfvertrouwen probeert te ondermijnen, dan is de vriendschap gewoon voorbij. Daarom hangt het er ook vanaf wat er precies is gebeurd voordat je kunt zeggen dat iemand "zomaar" een vriendschap heeft beëindigd.
  donderdag 30 juli 2026 @ 03:03:05 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221462186
“Ik ben nou 3 maanden van de drank af en ik wil dingen gewoon heel graag rechtzetten tussen ons.”

Zij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')