abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221607643
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ruim een miljard prikken verder zijn emails van Fauci niet nodig om aan te tonen dat de vaccins niet veilig waren.

Heb jij bewijs dat de vaccins miljoenen slachtoffers hebben gemaakt?

Verder zijn de vaccins door verschillende instanties wereldwijd getoetst.
Het is niet zo dat het bepalen van de veiligheid afhankelijk was van wat Fauci daarover zei.
Wat is deze woordmagie mindgame trick die deze dude probeert te flikken :')

Er was getoetst en daaruit bleek dat de covidprikken leidden tot miskramen en hartonstekingen bij jonge mannen. En toch bleef fauci pushen dat het veilig was. Dit blijkt uit de e-mails. Mah dude. Wat probeer je jongen.
pi_221607678
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 15:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jij maakt je er drukker om blijkbaar, iets knarst in je dat mensen iets in twijfel trekken waar jij heilig in geloofde.

Waarom zijn mensen nog steeds bezig met 9/11?
Die mensen leven ook nog in het verleden.

quote:
waarom zijn mensen nog bezig met cold case moordzaken?
Dat is een andere categorie.

quote:
Maar nee, corona is anders he. Dat mag niet over gepraat worden volgens jou. _O-
Het wordt op het hoogste niveau uitgezocht, dat Fauci en zijn kompanen pre-emptive pardons krijgt is eigenlijk al voldoende om onderzoek te doen. Iemand die geen criminele zaken heeft uitgespookt hoeft geen pardon te krijgen.

Des ter meer er bekend wordt deze dagen en de aankomende maanden/jaren des te harder een groep haar vingers in de oren stopt.
Tja, het onderzoek naar de oorsprong van het virus is best interessant.

Maar jarenlang werd Covid weggezet als een onschuldig griepje en het vaccin als een moordlustig monster.

En in de jacht naar de oorsprong van het virus is opeens dat virus een moordlustig monster en is de jacht geopend op degenen die verantwoordelijk zouden zijn voor het ontstaan van dat virus.

Dat is nogal dubbel.

Verder is de klopjacht in de VS niet handig, omdat betrokken daardoor hun kaken stijf op elkaar houden. Je hoeft maar iets verkeerds te zeggen en ze hangen je op aan de hoogste boom.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221607704
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:14 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Wat is deze woordmagie mindgame trick die deze dude probeert te flikken :')

Er was getoetst en daaruit bleek dat de covidprikken leidden tot miskramen en hartonstekingen bij jonge mannen. En toch bleef fauci pushen dat het veilig was. Dit blijkt uit de e-mails. Mah dude. Wat probeer je jongen.
Ik zie ook geen aanleiding in je bewering in het vaccin daardoor als onveilig te zien.

Even los van dat je omschrijving niet klopt.

covidprikken leidden tot miskramen

Nee, kunnen.

En zelfs dat is dubieus.

Covid 19 kan overigens ook leiden tot miskramen, hartontsteking, etc.

Dat laatste is in Nederland nog uitgebreid onderzoek gedaan bij jonge gezonde kinderen.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221607830
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:11 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Ik zou je een knuffel willen geven, want volgens mij heb je die te weinig in je leven gehad.
Omdat dingen mijn interesseren? Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax. Actief in tal van andere BNW topics. Wie ben jij? waarom ben jij hier in BNW actief op corona? stockholm syndrome much?

Jij was diegene die niemand durfde te knuffelen tijdens corona.. _O- 8)7 4 jaar lang in angst en paniek.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221607862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat dingen mijn interesseren? Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax. Actief in tal van andere BNW topics. Wie ben jij? waarom ben jij hier in BNW actief op corona? stockholm syndrome much?

Jij was diegene die niemand durfde te knuffelen tijdens corona.. _O- 8)7
Die kutlinksjes hebben wel superpowers hoor. Femke Halalsema liet covid19 virus voor 2 dagen verdwijnen wegens BLM demonstraties in Amsterdam. Oppassen :D

Maar echt. 0 besmettingen onder die demonstranten. Hoe dan.
pi_221608129
quote:

[..]

Jij was diegene die niemand durfde te knuffelen tijdens corona.. _O- 8)7 4 jaar lang in angst en paniek.
Dat kun je vast onderbouwen :7
pi_221608266
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:44 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Ach, heb je weer je internetuurtje mogen hebben je begeleiders?
Wat maar er niet gezegd worden van je lieve schat?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221612117
quote:
Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax.
Je zegt het alsof het dat normaal is... 8)7
pi_221625617
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:41 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Die kutlinksjes hebben wel superpowers hoor. Femke Halalsema liet covid19 virus voor 2 dagen verdwijnen wegens BLM demonstraties in Amsterdam. Oppassen :D

Maar echt. 0 besmettingen onder die demonstranten. Hoe dan.
Nou, omdat dat onzin is.

Anyway, ook hier wordt beweerd dat het een onschuldig virus is.
pi_221625622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:21 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Je zegt het alsof het dat normaal is... 8)7
Ja, lachen niet?
Alex Jones is daar nog voor veroordeeld in een rechtszaak die de nabestaanden hebben aangespannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')