Wat is deze woordmagie mindgame trick die deze dude probeert te flikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ruim een miljard prikken verder zijn emails van Fauci niet nodig om aan te tonen dat de vaccins niet veilig waren.
Heb jij bewijs dat de vaccins miljoenen slachtoffers hebben gemaakt?
Verder zijn de vaccins door verschillende instanties wereldwijd getoetst.
Het is niet zo dat het bepalen van de veiligheid afhankelijk was van wat Fauci daarover zei.
Die mensen leven ook nog in het verleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij maakt je er drukker om blijkbaar, iets knarst in je dat mensen iets in twijfel trekken waar jij heilig in geloofde.
Waarom zijn mensen nog steeds bezig met 9/11?
Dat is een andere categorie.quote:waarom zijn mensen nog bezig met cold case moordzaken?
Tja, het onderzoek naar de oorsprong van het virus is best interessant.quote:Maar nee, corona is anders he. Dat mag niet over gepraat worden volgens jou.![]()
Het wordt op het hoogste niveau uitgezocht, dat Fauci en zijn kompanen pre-emptive pardons krijgt is eigenlijk al voldoende om onderzoek te doen. Iemand die geen criminele zaken heeft uitgespookt hoeft geen pardon te krijgen.
Des ter meer er bekend wordt deze dagen en de aankomende maanden/jaren des te harder een groep haar vingers in de oren stopt.
Ik zie ook geen aanleiding in je bewering in het vaccin daardoor als onveilig te zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:14 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Wat is deze woordmagie mindgame trick die deze dude probeert te flikken
Er was getoetst en daaruit bleek dat de covidprikken leidden tot miskramen en hartonstekingen bij jonge mannen. En toch bleef fauci pushen dat het veilig was. Dit blijkt uit de e-mails. Mah dude. Wat probeer je jongen.
Omdat dingen mijn interesseren? Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax. Actief in tal van andere BNW topics. Wie ben jij? waarom ben jij hier in BNW actief op corona? stockholm syndrome much?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:11 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ik zou je een knuffel willen geven, want volgens mij heb je die te weinig in je leven gehad.
Die kutlinksjes hebben wel superpowers hoor. Femke Halalsema liet covid19 virus voor 2 dagen verdwijnen wegens BLM demonstraties in Amsterdam. Oppassenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat dingen mijn interesseren? Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax. Actief in tal van andere BNW topics. Wie ben jij? waarom ben jij hier in BNW actief op corona? stockholm syndrome much?
Jij was diegene die niemand durfde te knuffelen tijdens corona..![]()
Dat kun je vast onderbouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat dingen mijn interesseren? Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax. Actief in tal van andere BNW topics. Wie ben jij? waarom ben jij hier in BNW actief op corona? stockholm syndrome much?
Jij was diegene die niemand durfde te knuffelen tijdens corona..![]()
4 jaar lang in angst en paniek.
Wat maar er niet gezegd worden van je lieve schat?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:44 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ach, heb je weer je internetuurtje mogen hebben je begeleiders?
Je zegt het alsof het dat normaal is...quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:38 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb duizend posts vroeger gemaakt over de Sandy Hook Hoax.
Nou, omdat dat onzin is.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:41 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Die kutlinksjes hebben wel superpowers hoor. Femke Halalsema liet covid19 virus voor 2 dagen verdwijnen wegens BLM demonstraties in Amsterdam. Oppassen
Maar echt. 0 besmettingen onder die demonstranten. Hoe dan.
Ja, lachen niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:21 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het dat normaal is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |