abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221458892
Ik loop er vaak tegenaan in Engeland, onnodige rompslomp, maar dit is er wel eentje die een nominatie krijgt voor meest onnodige rompslomp van deze eeuw.

Ik ben een van de vele co-authors van een nieuw boek (over leeuwen, je moet toch wat als je uit de jungle komt). Dit boek wordt uitgebracht door de Oxford University Press.
Uiteraard moet elke auteur een contractje tekenen over rechten enzo. Alleen de manier waar op dit gaat is wel het meest trage en onzinnige wat je kunt verzinnen.
Elke auteur, van elk hoofdstuk, moet voor elk hoofdstuk waar hij co-auteur is een contract tekenen. Ik moet dus meerdere contracten tekenen voor hetzelfde boek, en ook nog een contract voor mijn gebruikte foto's. Dat is al raar en geeft veel extra rompslomp. Je denkt dan, ze hebben wel een site, waarop je dat kunt doen, maar nee, het proces is het volgende:
Ze sturen een contract naar de eerste auteur van het eerste hoofdstuk, die tekent het, en stuurt het terug, dan sturen ze het naar de tweede auteur van het eerste hoofdstuk, die tekent het, en stuurt het terug, dan sturen ze het naar de derde auteur, enz. Zijn ze klaar met hoofdstuk 1, dan begint hetzelfde proces met hoofdstuk twee. Ik geloof dat er in totaal zo'n 80 auteurs en ongeveer 20 hoofdstukken zijn. De hoofdauteur hoopt dat het in twee weken lukt, maar die heeft volgens mij niet door dat de helft op vakantie is of in de bush zit.

Wat is de meest onnodige rompslomp waar jij bent tegenaan gelopen?
  woensdag 29 juli 2026 @ 18:06:41 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459691
Dit klinkt in mijn oren als een onnodig boek met veel te veel auteurs. Is dit een boek of een soort bosatlas?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221459897
okay broer goede klacht
Lekker romig
pi_221460073
Oké Sjors.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 21:10:27 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221460854
Terechte klacht.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221461059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit klinkt in mijn oren als een onnodig boek met veel te veel auteurs. Is dit een boek of een soort bosatlas?
Soort encyclopedie over leeuwen. Overbodig? Ligt er een beetje aan hoe je dat definieert, maar het zal geen bestseller worden inderdaad, maar kan wel bijdragen aan natuurbehoud uiteindelijk, wat je dan weer niet kunt zeggen van veel bestsellers.
pi_221461121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
geloof dat er in totaal zo'n 80 auteurs en ongeveer 20 hoofdstukken zijn. De hoofdauteur hoopt dat het in twee weken lukt, maar die heeft volgens mij niet door dat de helft op vakantie is of in de bush zit.
Don't hold your breath... :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 22:04:27 #8
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221461250
Kafka zou er een mooi boek over kunnen schrijven.

Zelf gelukkig geen ervaring met overdreven rompslomp en/of bureaucratie.
Voorheen Bargehassus.
pi_221461765
Staat Loeki er ook in?
pi_221461926
jezus, wat een verkapt kijk-mij-een-boek-hebben topic
pi_221461941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Soort encyclopedie over leeuwen. Overbodig? Ligt er een beetje aan hoe je dat definieert, maar het zal geen bestseller worden inderdaad, maar kan wel bijdragen aan natuurbehoud uiteindelijk, wat je dan weer niet kunt zeggen van veel bestsellers.
Lijkt me toch gewoon logisch en iets wat je van tevoren wist. Ben jij de enige auteur dan mag je een krabbel zetten, zijn het er 199 dan moeten er 199 een krabbel zetten. Goed dat ze niet door het aantal auteurs afwijken van (blijkbaar) hun normale procedure voor ze iets publiceren.
pi_221461968
Engeland zit permanent vast in de jaren 80, dus dit verbaasd me echt helemaal niets :')
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 30 juli 2026 @ 05:16:52 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221462247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik haat leeuwen en ik haat iedereen die zich identificeert als een leeuw, maar eigenlijk een soort vieze faggot battieboy is zoals die ZZP schilder. Vieze faggot homoboy dat t is. Ik haat hem en ik haat zijn moeder, omdat die hem ter aarde heeft gebracht.
pi_221462252
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik haat leeuwen en ik haat iedereen die zich identificeert als een leeuw, maar eigenlijk een soort vieze faggot battieboy is zoals die ZZP schilder. Vieze faggot homoboy dat t is. Ik haat hem en ik haat zijn moeder, omdat die hem ter aarde heeft gebracht.
Lekker hoor, die faggots!

Bekijk deze YouTube-video

:Y)
...hier om je mars te breken.
  donderdag 30 juli 2026 @ 05:26:14 #15
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221462256
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 05:22 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Lekker hoor, die faggots!

Bekijk deze YouTube-video

:Y)
ALLE FAGGOTS ZIJN HOOOOOOMOOOO
ALLE FAGGOTS ZIJN HOOOOMOOOOOOO
pi_221462355
quote:

[..]
Dat gaat op deze manier nog wel ff duren dan voor het in de winkel ligt! Moge we alvast weten welk boek het is/wordt? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221468861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:48 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Lijkt me toch gewoon logisch en iets wat je van tevoren wist. Ben jij de enige auteur dan mag je een krabbel zetten, zijn het er 199 dan moeten er 199 een krabbel zetten. Goed dat ze niet door het aantal auteurs afwijken van (blijkbaar) hun normale procedure voor ze iets publiceren.
:')

Dat iedereen een krabbel moet zetten snap ik wel, maar het gaat om de manier waarop.
pi_221468871
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2026 07:05 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat gaat op deze manier nog wel ff duren dan voor het in de winkel ligt! Moge we alvast weten welk boek het is/wordt? :)
The Biology and Conservation of the African Lion :)
pi_221468939

[ Bericht 100% gewijzigd door -Sigaartje op 30-07-2026 23:25:06 ]
pi_221468978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
The Biology and Conservation of the African Lion :)
Tvp.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')