Soort encyclopedie over leeuwen. Overbodig? Ligt er een beetje aan hoe je dat definieert, maar het zal geen bestseller worden inderdaad, maar kan wel bijdragen aan natuurbehoud uiteindelijk, wat je dan weer niet kunt zeggen van veel bestsellers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit klinkt in mijn oren als een onnodig boek met veel te veel auteurs. Is dit een boek of een soort bosatlas?
Don't hold your breath...quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
geloof dat er in totaal zo'n 80 auteurs en ongeveer 20 hoofdstukken zijn. De hoofdauteur hoopt dat het in twee weken lukt, maar die heeft volgens mij niet door dat de helft op vakantie is of in de bush zit.
Lijkt me toch gewoon logisch en iets wat je van tevoren wist. Ben jij de enige auteur dan mag je een krabbel zetten, zijn het er 199 dan moeten er 199 een krabbel zetten. Goed dat ze niet door het aantal auteurs afwijken van (blijkbaar) hun normale procedure voor ze iets publiceren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Soort encyclopedie over leeuwen. Overbodig? Ligt er een beetje aan hoe je dat definieert, maar het zal geen bestseller worden inderdaad, maar kan wel bijdragen aan natuurbehoud uiteindelijk, wat je dan weer niet kunt zeggen van veel bestsellers.
Ik haat leeuwen en ik haat iedereen die zich identificeert als een leeuw, maar eigenlijk een soort vieze faggot battieboy is zoals die ZZP schilder. Vieze faggot homoboy dat t is. Ik haat hem en ik haat zijn moeder, omdat die hem ter aarde heeft gebracht.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Soort encyclopedie over leeuwen. Overbodig? Ligt er een beetje aan hoe je dat definieert, maar het zal geen bestseller worden inderdaad, maar kan wel bijdragen aan natuurbehoud uiteindelijk, wat je dan weer niet kunt zeggen van veel bestsellers.
Lekker hoor, die faggots!quote:Op donderdag 30 juli 2026 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik haat leeuwen en ik haat iedereen die zich identificeert als een leeuw, maar eigenlijk een soort vieze faggot battieboy is zoals die ZZP schilder. Vieze faggot homoboy dat t is. Ik haat hem en ik haat zijn moeder, omdat die hem ter aarde heeft gebracht.
ALLE FAGGOTS ZIJN HOOOOOOMOOOOquote:Op donderdag 30 juli 2026 05:22 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker hoor, die faggots!
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat op deze manier nog wel ff duren dan voor het in de winkel ligt! Moge we alvast weten welk boek het is/wordt?quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:48 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Lijkt me toch gewoon logisch en iets wat je van tevoren wist. Ben jij de enige auteur dan mag je een krabbel zetten, zijn het er 199 dan moeten er 199 een krabbel zetten. Goed dat ze niet door het aantal auteurs afwijken van (blijkbaar) hun normale procedure voor ze iets publiceren.
The Biology and Conservation of the African Lionquote:Op donderdag 30 juli 2026 07:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat gaat op deze manier nog wel ff duren dan voor het in de winkel ligt! Moge we alvast weten welk boek het is/wordt?
Tvp.quote:Op donderdag 30 juli 2026 23:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
The Biology and Conservation of the African Lion
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |