abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221454882
Beste allemaal, Ik ben Lisa, een onafhankelijke vrouwelijke productontwikkelaar. Ik doe onderzoek naar praktischere weekpillendozen speciaal voor zwangere vrouwen die dagelijks zwangerschapsvitamines slikken.
Ik zie veel klachten op het internet: deze vitaminetabletten hebben een sterke metalige geur en een bittere nasmaak, en de huidige pillendozen bieden hier geen goede oplossing voor. Daarom zou ik graag jullie echte dagelijkse ervaringen horen! Ik verkoop geen producten, ik verzamel alleen jullie feedback om een verbeterde opbergdoos te ontwerpen die echt past voor zwangere vrouwen.
Ik heb een paar vragen voor jullie:
1.Welke weekpillendoos gebruik je momenteel voor je zwangerschapsvitamines?
2.Wat vind je de grootste nadelen van je huidige doos? Denk bijvoorbeeld aan lekkende geur, te kleine vakjes, vochtophoping in de doos en meer.
3.Slik je naast je standaard zwangerschapsvitamines nog andere supplementen tijdens je zwangerschap? Zo ja, welke zijn dat?
4.Merk je tijdens je zwangerschap dat je minder kracht in je handen hebt en daardoor de deksel van je pillendoos moeilijk kunt openen?
5.Welke grootte van een weekpillendoos vind je handig voor dagelijks gebruik? Wat vind je te groot of te klein om mee te nemen in je tas of op je nachtkastje te zetten?
6.Welke functie mag een perfecte weekpillendoos voor zwangere vrouwen absoluut niet missen?
Alle persoonlijke ervaringen en reacties zijn enorm welkom, ik neem elk antwoord serieus mee in mijn ontwerponderzoek! Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp 😊
pi_221454893
Wat heeft de smaak met een pillendoos te maken? Die smaak komt door het ijzer wat erin zit
Overigens heb je toch gewoon een alles in 1pil, dat is geen speciale doos voor nodig lijkt mij?
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 07:26:55 #3
5428 crew  miss_sly
pi_221455229
Is dat een ding tegenwoordig, een weekpillendoos voor zwangerschapsvitamines?
Wat slikt men dan zoal?

Volgens mij is er inderdaad een multizwangerschapsvitamine die alles heeft wat men nodig heeft. Die kun je gewoon iedere dag conform bijsluiter nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Colorchick woensdag 29 juli 2026 @ 07:55:00 #4
382129 crew  Donna
pi_221455316
Weekpillendoos?
Je vist toch gewoon elke ochtend zo'n ding uit een potje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')