abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8747509
quote:
Arjan Erkel, algemeen coördinator van Artsen zonder Grenzen, werd op 12 augustus 2002 ontvoerd in Machatsjkala, Dagestan.

Zes maanden later is Arjan nog steeds vermist. Tot nu toe hebben alle inspanningen van de Russische en Dagestaanse autoriteiten om de ontvoering op te lossen nog geen resultaat opgeleverd.

Je kunt een petitie tekenen op http://www.msf.org/arjan/petition/holland.htm
pi_8747587
Zag het gister op tv, op een commercial
Wel triest, maar ik denk dat Arjan ook niet meer terugkomt.
Built for Speed
pi_8747631
............
Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  FOK!fotograaf donderdag 27 februari 2003 @ 11:35:45 #4
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8747648
Je houd niet iemand 6 maanden gevangen en vraagt dan om niets
pi_8747649
triest, dat iemand die zich zo inzet voor anderen, ontvoerd, en misschien zelfs vermoord wordt.
quote:
de loon van goedheid is een shop onder je gat
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:35:58 #6
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8747654
Arme jongen.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
  † In Memoriam † donderdag 27 februari 2003 @ 11:37:24 #7
16961 legacythe2nd
pi_8747676
ik las het gisteren op internet heb hem ook gelijk maar ondertekend
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:37:48 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8747687
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:35 schreef Ronhui het volgende:
Je houd niet iemand 6 maanden gevangen en vraagt dan om niets
inderdaad ja. Ik ben bang dat Arjan niet meer terugkomt.
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:38:15 #9
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8747697
Goed initiatief!

*Handtekening zet*

Naar GC

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_8747710
En zulke mensen proberen de wereld te helpen...
pi_8747712
Nou denk dat die "ontvoerders" gigantisch onder de indruk zullen zijn van de online handtekeningen.
pi_8747756
Vorige week nog een hele docu over gezien, lijkt me een vreselijke situatie.
Ik vraag me ook af hoe veel hoop je in zo'n geval nog kan koesteren
pi_8747769
quote:
Al 105.000 handtekeningen voor Erkel
De wereldwijde petitie-actie voor de vermiste Nederlandse hulpverlener Arjan Erkel heeft in ruim twee weken tijd al 105.000 handtekeningen opgeleverd. Een woordvoerder van Artsen zonder Grenzen (AzG) spreekt van een ,,heel mooi'' tussenresultaat.
Gewapende mannen ontvoerden Erkel, algemeen coördinator voor AzG in de Russische deelrepubliek Dagestan, op 12 augustus vorig jaar in de hoofdstad Machatsjkala. AzG en Erkels familie hebben nog altijd geen informatie over Erkels verblijfplaats, het motief voor zijn ontvoering of wie daarvoor verantwoordelijk is. Het is ook nog onduidelijk of Erkel nog in leven is.

Bijna de helft van de handtekeningen komt uit Nederland, maar ook uit België en Duitsland komen veel steunbetuigingen. De petitie-actie begon op 12 februari en duurt nog tot half maart. Daarna wil Artsen zonder Grenzen de handtekeningen aanbieden aan president Poetin van Rusland. De hulporganisatie wil daarmee de druk op Poetin verhogen om het onderzoek van de autoriteiten in de zaak-Erkel te intensiveren en het de hoogste prioriteit te geven.

bron
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:56:28 #14
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8748057
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:39 schreef Poepoog het volgende:
Nou denk dat die "ontvoerders" gigantisch onder de indruk zullen zijn van de online handtekeningen.
Het is ook niet voor Arjan, maar voor de mensen zelf die een handtekenin zetten. Om hun geweten op te schonen; "Zo, ik heb mijn best gedaan"

Waarom denk je dat ik nooit meedoen met handtekeningenacties. Hypocriete laffaards.

[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 27-02-2003 12:02]

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8749082
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:56 schreef kwib het volgende:

[..]

Het is ook niet voor Arjan, maar voor de mensen zelf die een handtekenin zetten. Om hun geweten op te schonen; "Zo, ik heb mijn best gedaan"

Waarom denk je dat ik nooit meedoen met handtekeningenacties. Hypocriete laffaards.

Jij gaat er zelf naartoe neem ik aan?
pi_8749913
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:59 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Jij gaat er zelf naartoe neem ik aan?

doe meteen de groeten aan de ontvoerders, voordat ze je keel doorsnijden
  donderdag 27 februari 2003 @ 15:20:00 #17
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_8752333
Ik denk eigenlijk dat hij nog wel in leven is....ze nemen niet voor niets een arts. Hij zal wel een zekere opdracht te vervullen hebben bij de ontvoerders, gewonden verzorgen etc. Maar ze laten hem natuurlijk nooit zomaar gaan........
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_9065826
Valse hoop: geen levensteken van Arjan Erkel

DEN HAAG - De Russische autoriteiten in de deelrepubliek Dagestan hebben geen concreet bewijs dat Arjan Erkel nog in leven is. Noch is er sprake van een concreet teken van leven. Dat stelde woensdag het Nederlands ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag.

Woensdag ontstond er hoop op een teken van leven van Erkel die op 12 augustus vorig jaar in Dagestan ontvoerd werd en sindsdien vermist is. Twee Russische persbureau's citeerden de minister van Binnenlandse Zaken van Dagestan met de uitspraak dat uit onderzoek was gebleken dat Erkel nog in leven is.

Navraag bij minister Adilgerej Magomedtagirov leerde de Nederlandse ambassade in Moskou echter dat er geen bewijs is. Magomedtagirov zegt dat hij verkeerd is geciteerd. Volgens zijn uitleg is er geen bewijs van de dood van Erkel, en gaan de autoriteiten er daarom vanuit dat hij nog leeft.

Arjan Erkel werkte voor Artsen zonder Grenzen als algemeen coördinator in Dagestan, toen hij vorig jaar op 12 augustus in de hoofdstad Machatsjkala door drie gewapende mannen werd ontvoerd. Sindsdien is niets vernomen van de ontvoerders. Op 12 februari, een halfjaar na de verdwijning van zijn zoon, deed zijn vader in Moskou een oproep op de ontvoerders om Arjan vrij te laten.

woensdag 12 maart 2003 @ 23:38:52 #19
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9078506
Misschien hebben ze 'm wel net als Daniel Pearl onthoofd met een mes... aan de andere kant is een Arts wel van grote waarde.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 12 maart 2003 @ 23:42:58 #20
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_9078620
Wat is eigenlijk het doel van de handtekeningen ?
pi_9080946
Nee, die leeft niet meer...
pi_9081079
maar wat zou dan de reden zijn van z'n ontvoering, als het om geld te doen is moeten die ontvoerders wel wat van zich laten horen, als het een publiek motief is (zoals bij Pearl) dan zouden ze wel een videoband oid naar buiten brengen
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  donderdag 13 maart 2003 @ 02:01:41 #23
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_9081330
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, die leeft niet meer...
Beetje kort door de bocht...

Na Colombia hebben de voormalige Sovjet-republieken wel een reputatie opgebouwd van langdurige ontvoeringen.

Teken die petitie !

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_9081381
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 02:01 schreef sooty het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht...

Na Colombia hebben de voormalige Sovjet-republieken wel een reputatie opgebouwd van langdurige ontvoeringen.

Teken die petitie !

Ik wil die petitie best tekenen, maar ik heb gewoon een zwaar voorgevoel dat ie niet meer leeft na een dik half jaar...
pi_9081423
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 02:09 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ik wil die petitie best tekenen, maar ik heb gewoon een zwaar voorgevoel dat ie niet meer leeft na een dik half jaar...

Ach je weet maar nooit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')