abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221443388
Het is een echte plaag tegenwoordig: die gelakte teennagels overal. Bijna elke dame die open schoeisel draagt, laat gekleurde teentoppen zien. Ik vind het eigenlijk maar vies staan, zeker bij iets oudere (45+) vrouwen. Een lichaamsdeel dat ik sowieso al wat minder hygiënisch vind, vaak associeer met zweet en vuil, dat de hele dag vlak boven of zelfs óp de grond staat, zo extra opvallend, onnatuurlijk uitziend maken. :@ Als je je tenen niet mooi vindt zoals ze er van nature uitzien, draag dan gesloten schoenen hé. |:(

Klacht: de epidemie van kunstmatig gekleurde tenen in open schoeisel.
Slachtofferloos gedrag straffen maakt de gestrafte persoon tot slachtoffer en de straffende instantie tot agressor.
pi_221443396
En als ze het niet bijhouden ziet het er net uit alsof je een lamborgini met een staalborstel hebt gewassen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 27 juli 2026 @ 09:11:12 #3
483584 incel
they/them
pi_221443410
Bij jonge meiden die dat hebben :9~ Om af te likken oh ja meesteres zo geil :@ :@ :@

Bij vrouwen van 45+ wel echt terechte klacht :r Echt wie hou je nou voor de gek?!?!?!
pi_221444523
Hebben ze ook puntige knieen incels?
pi_221444581
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 09:11 schreef incel het volgende:
Bij vrouwen van 45+ wel echt terechte klacht :r Echt wie hou je nou voor de gek?!?!?!
Zo van die verwelkte bloemen die zich kunstmatig trachten op te fleuren... :X
Slachtofferloos gedrag straffen maakt de gestrafte persoon tot slachtoffer en de straffende instantie tot agressor.
pi_221463383
Oneens. Gelakte teennagels zijn sexy. Vooral wit of rood.

Maar ja, een lelijke voet is een lelijke voet.
pi_221466226
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 09:11 schreef incel het volgende:
Bij jonge meiden die dat hebben :9~ Om af te likken oh ja meesteres zo geil :@ :@ :@

Oude vrouwen zijn sowieso vies bro.
pi_221466245
Ja veel leuke vrouwen op mijn werk, en dan gaan soms die slippers uit, geil.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')