Een topic openen op FOK! lijkt mij van alle mogelijke opties die je hebt veruit de meeste kansloze.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:
Wat zijn manieren om het nog te redden? Er zijn ook kinderen involved
Wellicht is de situatie accepteren wat. Als mediation nog geen gepasseerd station zou zijn dan lijkt mij dat zijn partner dat wel voorgesteld zou hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:56 schreef YoopY het volgende:
Gewoon in huis opsluiten. Lijkt volkomen normaal tegenwoordig als ik het nieuws zo volg..![]()
Maar eerlijk; het is dus niet jouw keuze dus wellicht is mediation wat?
En als je enkel vrienden op fok hebt?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Een topic openen op FOK! lijkt mij van alle mogelijke opties die je hebt veruit de meeste kansloze.
Bel wat vrienden op, ga met ze op stap en zuip je tegen de klippen van de hel op.
PROOST!!!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En als je enkel vrienden op fok hebt?
Ik ben emotioneel te vlakquote:Op zondag 26 juli 2026 22:55 schreef cinderloom het volgende:
Veel sterkte.
Waarom heeft ze het uitgemaakt?
Ik heb geen vriendenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Een topic openen op FOK! lijkt mij van alle mogelijke opties die je hebt veruit de meeste kansloze.
Bel wat vrienden op, ga met ze op stap en zuip je tegen de klippen van de hel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |