Vast, van mij mag het ook anders maar dat vrijwel alles bij de ASO blijft hangen is niet heel gezond.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, weet niet of het prijzengeld daar dan aan meehelpt, dan komen de grote bedragen toch weer bij de grote ploegen terecht. Er zijn toch wel andere manieren te bedenken om dat geld beter te verdelen, zou je zeggen
'Armstrong in zijn podcast'.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:16 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja, stipte Armstrong ook al aan in zijn podcast. Pogacar krijgt hetzelfde voor winst als hij 20 jaar terug.
In welke andere sport is dat nou zo? Terwijl de ASO een mega winst maakt.
Heb het even snel opgezocht. De winnaar van de gele trui kreeg in 2002 omgerekend ¤335k, Pogacar dit jaar ¤500k. Je kan dus zelfs zeggen dat de winnaar in 2002 veel meer verdiende dan de winnaar van vandaag, inflatie meegerekend. Ook de totale prijzenpot is beperkt gestegen, van 1.8 miljoen in 2002 naar 2.5 miljoen in 2026quote:Op maandag 27 juli 2026 12:16 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja, stipte Armstrong ook al aan in zijn podcast. Pogacar krijgt hetzelfde voor winst als hij 20 jaar terug.
In welke andere sport is dat nou zo? Terwijl de ASO een mega winst maakt.
Ik wel, wat mij betreft tellen die 7 gewoon.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Armstrong in zijn podcast'.
Kunnen we die psychopaat alsjeblieft gewoon met zijn allen straal gaan negeren tot hij netjes in zijn graf ligt?
Ook al die onzin op Wielerflits over of hij al dan niet 7 keer de Tour gewonnen zou hebben en of Pogacar dat al dan niet ook zou moeten doen. Ga weg. Ik wil helemaal niet weten wat hij vindt.
Daar had hij wat minder levens voor moeten kapot maken.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel, wat mij betreft tellen die 7 gewoon.
Ja precies. Als je die van Armstrong gaat cancellen kun je wel aan de gang blijven. Dan moet je echt ZO veel andere truien, ritzeges, eindzeges, klassementen en whatnot, ook cancellen. Maar dat doen ze niet he. Nee.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Armstrong heeft 0 keer de Tour gewonnen, net als Floyd Landis overigens.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk net zo andersom bij andere renners zoals Landis, dat het niet altijd wordt afgenomen betekent niet dat we het maar moeten goedpraten.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Als je die van Armstrong gaat cancellen kun je wel aan de gang blijven. Dan moet je echt ZO veel andere truien, ritzeges, eindzeges, klassementen en whatnot, ook cancellen. Maar dat doen ze niet he. Nee.
Selectieve verontwaardiging. Hypocriet.
Niet "gaat", dat is al gebeurd. Geen enkele reden om dat terug te draaien.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Als je die van Armstrong gaat cancellen kun je wel aan de gang blijven. Dan moet je echt ZO veel andere truien, ritzeges, eindzeges, klassementen en whatnot, ook cancellen. Maar dat doen ze niet he. Nee.
Wie hebben er die zeven jaren ook al weer dan wel gewonnen?quote:Op maandag 27 juli 2026 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Armstrong heeft 0 keer de Tour gewonnen
Niemand volgens de officiële uitslagenquote:Op maandag 27 juli 2026 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie hebben er die zeven jaren ook al weer dan wel gewonnen?
Dan heb je je echt niet verdiept of willen inlezen in Armstrong zijn terreur. Erover discussiëren houdt dan ook wel direct op.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin. Geef of de overwinningen aan Armstrong of aan de nummers 2 eerstvolgende zogenaamde schone renners.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niemand volgens de officiële uitslagen
Dat mag je vinden, ik geef slechts antwoord op je vraag.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin. Geef of de overwinningen aan Armstrong of aan de nummers 2 eerstvolgende zogenaamde schone renners.
Niemand, de uitslagen zijn geschrapt, maar de overwinningen zijn nooit aan iemand anders gegeven.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie hebben er die zeven jaren ook al weer dan wel gewonnen?
Het is net zo onzin om die overwinningen dan toch maar aan Armstrong te geven.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin. Geef of de overwinningen aan Armstrong of aan de nummers 2 eerstvolgende zogenaamde schone renners.
Ik vind het prima om die 7 Tourzeges te erkennen maar niet dat die lul nog ergens een platform krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, geen winnaar is dommer.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is net zo onzin om die overwinningen dan toch maar aan Armstrong te geven.
Dat er geen winnaar is betekent niet dat de koers nooit gereden is. We moeten dopinggebruik maar tolereren omdat er ook anderen waren die doping hebben gebruikt? Amstrong is een van grootste klootzakken en oplichters uit de wielergeschiedenis, die hoeven we niet te belonen.quote:Op maandag 27 juli 2026 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, geen winnaar is dommer.
Blijkbaar liepen ze helemaal vast met schone renners vinden en wilden ze de gele trui niet aan de nummers 38 geven.
Geen winnaar is echt een stupide oplossing. Alsof die Tours nooit verreden zijn.
Ach jongens tochquote:Op maandag 27 juli 2026 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet "gaat", dat is al gebeurd. Geen enkele reden om dat terug te draaien.
Bovendien was Armstrong georganiseerde doping die verder rijkte dan bijna elk ander voorbeeld na de Soviet/Oost-Duitse praktijken van voor 1990. Dat er van hem een voorbeeld is gemaakt om dit soort ideeën af te schrikken is alleen maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |